Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Radical schreef:Aight! Kleine meet houden of zeggen jullie van Nee?
JongGeleerd schreef:Ik vond t op tv vrij kut lijken eigenlijk, overvol en de helft stond stil, te filmen...
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomz0r schreef:Poe hee als ik zag hoe mijn huisgenoot er om 10 uur vanochtend uit zag toen hij thuis kwam ben ik toch wel blij dat ik besloten heb om niet te gaan.
Tomz0r schreef:Hahahaha bij Loudness 2 jaar geleden stond hij er ook. Stonden we met onze pillen hoofden. Die man speelde het sneaky, hij zei god houdt heel veel van jullie. Ik was het helemaal met hem eens en zei dat god inderdaad vast heel lief was. Heb hem ook nog een knuffel gegeven volgens mij.
JongGeleerd schreef:Ik vond t op tv vrij kut lijken eigenlijk, overvol en de helft stond stil, te filmen...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
supergabbur schreef:Ja echt man, één van die dj's leek sprekend op Nick van Nick & Simon, Prototype
prototype schreef:supergabbur schreef:Ja echt man, één van die dj's leek sprekend op Nick van Nick & Simon, Prototype
Klopt, atmozfears
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten