knolselderij schreef:oei hier komt een haat bericht van laue let maar op
Ragnarok schreef:knolselderij schreef:oei hier komt een haat bericht van laue let maar op
Is van mij ook goed?
Crupke schreef:Ragnarok schreef:knolselderij schreef:oei hier komt een haat bericht van laue let maar op
Is van mij ook goed?
2e
Ik vind het allemaal een beetje langzaam
Ragnarok schreef:knolselderij schreef:oei hier komt een haat bericht van laue let maar op
Is van mij ook goed?
robinnl schreef:Ragnarok schreef:knolselderij schreef:oei hier komt een haat bericht van laue let maar op
Is van mij ook goed?
Ik ben het aardig met je eens in alles wat je zegt, alhoewel ik mijzelf erop betrap dat ik af en toe ook wel tracks met veel 'happy' erin luister.
Mijn favo track van het moment:
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Is van mij ook goed?
knolselderij schreef:
jaah want tis ook verschrikkelijke commerciële rotzooi, vroeger luisterde ik het ook maar tegenwoordig is het egt poep.
hier ook ff n aardig stuk over q-dance ''de meest geldbeluste organisatie die niks met liefde voor muziek heeft te maken en toch door vele word aanbeden''
http://www.musicincontrol.nl/nieuws/q-dance-eerlijke-monopolist-of-oneerlijke-dictator/
Lµs. D schreef:Ik vind het een beetje langzaam en saai... Het zijn steeds weer dezelfde goedkope synthgeluidjes, beetje als hardcore waar de lol van af is gehaald, en hardcore vind ik al niet echt wat. Als ik harde, lompe beukmuziek wil luister ik frenchcore of hardtek.
Ragnarok schreef:
robinnl schreef:Lµs. D schreef:Ik vind het een beetje langzaam en saai... Het zijn steeds weer dezelfde goedkope synthgeluidjes, beetje als hardcore waar de lol van af is gehaald, en hardcore vind ik al niet echt wat. Als ik harde, lompe beukmuziek wil luister ik frenchcore of hardtek.
Ik vind zelf dat er af en toe nog wel eens fris briesje door heen aan het gaan is.
Als je een beetje naar de non-mainstream producers luistert.
Wat voor muziek luister jij dan, als ik vragen mag?
@Manonnie
De zelfde vraag aan jou als die voor de gene hierboven.
Lµs. D schreef:robinnl schreef:Lµs. D schreef:Ik vind het een beetje langzaam en saai... Het zijn steeds weer dezelfde goedkope synthgeluidjes, beetje als hardcore waar de lol van af is gehaald, en hardcore vind ik al niet echt wat. Als ik harde, lompe beukmuziek wil luister ik frenchcore of hardtek.
Ik vind zelf dat er af en toe nog wel eens fris briesje door heen aan het gaan is.
Als je een beetje naar de non-mainstream producers luistert.
Wat voor muziek luister jij dan, als ik vragen mag?
@Manonnie
De zelfde vraag aan jou als die voor de gene hierboven.
Ik persoonlijk? Vooral Darkpsy, Oldskool goa, Industrial, EBM, jaren 80 dark/new wave, sixties, af en toe tekno/hardtek/frenchcore.
Zie maar wat van m'n muziektopics, ik heb een darkpsy en een EBM/Industrial topic aangemaakt .
Einstein schreef:Trespassing ken ik zelfs, met mijn beperkte hardstylekennis
Lekkere muziek vaak, hardstyle, met flink veel dezelfde goedkope synthgeluidjes
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast