JongGeleerd schreef:snuifduif schreef:JongGeleerd schreef:Maybe, de klanten rollen binnen
Ben je ook een 10 euro aftrek service begonnen
Nee, ik verkoop lachgas met Koningsdag
Kom op JG, je kan toch wel beter? Dit is niks.
JongGeleerd schreef:snuifduif schreef:JongGeleerd schreef:Maybe, de klanten rollen binnen
Ben je ook een 10 euro aftrek service begonnen
Nee, ik verkoop lachgas met Koningsdag
JongGeleerd schreef:Nee, ik verkoop lachgas met Koningsdag
Eko schreef:ik zou die posts maar ff censureren, ge hebt het over verkopen van drugs, met prijzen erbij.
Poseidon schreef:
Daarom ga ik de wodka ook in een plastic Spa-fles meenemen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Okay, morgen dus de Kingsday Arnhem meet. Er zijn een aantal df'ers op beat the bridge en snuifduif zal zich in de buurt bevinden.
Waar meet in Arnhem? Hoe laat meet in Arnhem?
Savage schreef:Partypipo schreef:Okay, morgen dus de Kingsday Arnhem meet. Er zijn een aantal df'ers op beat the bridge en snuifduif zal zich in de buurt bevinden.
Ik ben morgen alleen op beat the bridge te vinden, niet in t centrum oid. Misschien kan je me makkelijk herkennen omdat ik niet in t' oranje ga. Zwart leren broek met een goud shirt.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Savage schreef:Partypipo schreef:Okay, morgen dus de Kingsday Arnhem meet. Er zijn een aantal df'ers op beat the bridge en snuifduif zal zich in de buurt bevinden.
Ik ben morgen alleen op beat the bridge te vinden, niet in t centrum oid. Misschien kan je me makkelijk herkennen omdat ik niet in t' oranje ga. Zwart leren broek met een goud shirt.
Ik ben ook makkelijk te herkennen, ik ben één van die miljoenen mensen met een oranje shirt aan...
Maar goed, jij moet herkenbaar zijn ja.
Radical schreef:Wie vanavond beat The bridge of penoze?
Partypipo schreef:Radical schreef:Wie vanavond beat The bridge of penoze?
Beat the bridge vanavond óók al present, samen met Miss E.
2 dagen fissa voor 30 euro leek ons een goed plan, dus ja, ook vanavond.
Radical schreef:Partypipo schreef:Radical schreef:Wie vanavond beat The bridge of penoze?
Beat the bridge vanavond óók al present, samen met Miss E.
2 dagen fissa voor 30 euro leek ons een goed plan, dus ja, ook vanavond.
tot vanaaf
JongGeleerd schreef:Iemand in Leeuwarden? Nee? Okee
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 70 gasten