Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

I Love Techno 2011

Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.

I Love Techno 2011

Berichtdoor Lateralus » wo sep 07, 2011 10:21 am

Flanders Expo - Gent
Tickets: 50,-eur

Line-up:

Yellow
Boys Noize
The Subs (LIVE)
Crookers
Fake Blood (LIVE)
The Proxy (LIVE)
Canblaster
Raving George

Green
Paul Kalkbrenner (LIVE)
Len Faki
Brodinski
Gesaffelstein (LIVE)
Feed Me (LIVE)
Fritz Kalkbrenner (LIVE)
Simina Grigoriu
Fader

Orange
Chase & Status (LIVE)
Katy B (LIVE)
Skream vs Benga feat. Youngman & Pokes
Nero
Knife Party
Flux Pavilion
Jakwob

Red
Carl Craig 69 (LIVE)
Laurent Garnier (4hours)
Agoria
Psycatron (LIVE)
Sebastien San
Young talent contest

Blue
Steve Aoki
Digitalism (LIVE)
Birdy Nam Nam (LIVE)
Cassius
Mumbai Science
Drop The Lime
Totally Enormous Extinct Dinosaurs (LIVE)
Madeon

Red Bull Elektropedia
Leesa
Polydor
Bongo

Zit nog een beetje te twijfelen, is ondertussen zowat traditie geworden om dit feest mee te pakken maar er staat niet veel techno meer op de affiche.
Spiraling up through the crack in the sky ... Leaving material world behind
Avatar gebruiker
Lateralus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do maart 24, 2011 4:11 pm
Woonplaats: België

Re: I Love Techno 2011

Berichtdoor duplicity » wo sep 07, 2011 11:57 am

Inderdaad, echt schandalig dat dit nog I Love Techno noemt.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: I Love Techno 2011

Berichtdoor Intoxication » wo sep 07, 2011 2:34 pm

:roll2:
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: I Love Techno 2011

Berichtdoor FlashKip » wo sep 07, 2011 2:47 pm

duplicity schreef:Inderdaad, echt schandalig dat dit nog I Love Techno noemt.


is het allemaal weer neit naar wens meneer?
Als je morgen even oud bent als vandaag, ben je dood.

Mocht ik me door de wiet beschijten, mocht ik door de hasj vergaan,
laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Zijn luier was te zwaar om op staan''
Avatar gebruiker
FlashKip
kip kip kip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 538
Geregistreerd: wo apr 20, 2011 5:35 pm

Re: I Love Techno 2011

Berichtdoor Lateralus » wo sep 07, 2011 8:11 pm

duplicity schreef:Inderdaad, echt schandalig dat dit nog I Love Techno noemt.


Echt hé. Maar was vroeger ook al dat er meer electro dan techno geprogrammeerd werd, nu dus ook dubstep. Vraag me af hoe ze ginder gaan reageren op het optreden van Katy B, kan me dat moeilijk voorstellen: Katy en ILT.

Spiraling up through the crack in the sky ... Leaving material world behind
Avatar gebruiker
Lateralus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do maart 24, 2011 4:11 pm
Woonplaats: België

Re: I Love Techno 2011

Berichtdoor TRAVOLTA » do sep 08, 2011 12:09 am

ach ILT heeft nu eenmaal een grote naam en kan die niet zomaar even veranderen omdat ze nu minder techno namen hebben, ze moeten ook wel echt kiezen voor voornamelijk electro (en veel dubstep/dnb) namen aangezien een techno feest op deze schaal gewoon niet meer mogelijk is. techno is nu eenmaal niet meer zo populair als 10 jaar geleden en (vooral in belgie) nu groeit electro (maar ook dubstep en dnb) erg en spelen ze daar op in. commercieel gezien de juist zet, maar tegenover de echte die-hard techno liefhebbers natuurlijk niet.

ik ben in elk geval present :) techno, dubstep, electro, dnb, schranz of minimal ik vind t allemaal vet
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: I Love Techno 2011

Berichtdoor Dreuge » do sep 08, 2011 12:21 am

50 euro!? Ben je niet goed? :lol:
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: I Love Techno 2011

Berichtdoor duplicity » do sep 08, 2011 1:25 am

TRAVOLTA schreef:ach ILT heeft nu eenmaal een grote naam en kan die niet zomaar even veranderen omdat ze nu minder techno namen hebben, ze moeten ook wel echt kiezen voor voornamelijk electro (en veel dubstep/dnb) namen aangezien een techno feest op deze schaal gewoon niet meer mogelijk is. techno is nu eenmaal niet meer zo populair als 10 jaar geleden en (vooral in belgie) nu groeit electro (maar ook dubstep en dnb) erg en spelen ze daar op in. commercieel gezien de juist zet, maar tegenover de echte die-hard techno liefhebbers natuurlijk niet.


Over dat commerciële aspect heb je volledig gelijk en daar zit het hem net. Voor de techno fans is dit gewoon een pijnlijke zaak om te lezen (is trouwens al enkele jaren zo). Je kan perfect variatie brengen in het aanbod maar hou dan gewoon de main focus nog steeds op techno. Nu zijn de meeste namen een compleet ander genre. Dat is net hetzelfde als een Graspop Metal Meeting volzetten met punk en indie bands.

Zo hoort een ILT line up er uit te zien :love:
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: I Love Techno 2011

Berichtdoor Ivo » do sep 08, 2011 5:37 am

Dreuge schreef:50 euro!? Ben je niet goed? :lol:
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: I Love Techno 2011

Berichtdoor Tomaat » do sep 08, 2011 12:44 pm

duplicity schreef:
TRAVOLTA schreef:ach ILT heeft nu eenmaal een grote naam en kan die niet zomaar even veranderen omdat ze nu minder techno namen hebben, ze moeten ook wel echt kiezen voor voornamelijk electro (en veel dubstep/dnb) namen aangezien een techno feest op deze schaal gewoon niet meer mogelijk is. techno is nu eenmaal niet meer zo populair als 10 jaar geleden en (vooral in belgie) nu groeit electro (maar ook dubstep en dnb) erg en spelen ze daar op in. commercieel gezien de juist zet, maar tegenover de echte die-hard techno liefhebbers natuurlijk niet.


Over dat commerciële aspect heb je volledig gelijk en daar zit het hem net. Voor de techno fans is dit gewoon een pijnlijke zaak om te lezen (is trouwens al enkele jaren zo). Je kan perfect variatie brengen in het aanbod maar hou dan gewoon de main focus nog steeds op techno. Nu zijn de meeste namen een compleet ander genre. Dat is net hetzelfde als een Graspop Metal Meeting volzetten met punk en indie bands.

Zo hoort een ILT line up er uit te zien :love:


couldn't agree more

Al ga ik wss wel gaan, een vriendin van mij moet draaien. Hopen op backstage kaarten :grin:
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: I Love Techno 2011

Berichtdoor TRAVOLTA » do sep 08, 2011 4:44 pm

duplicity schreef:
TRAVOLTA schreef:ach ILT heeft nu eenmaal een grote naam en kan die niet zomaar even veranderen omdat ze nu minder techno namen hebben, ze moeten ook wel echt kiezen voor voornamelijk electro (en veel dubstep/dnb) namen aangezien een techno feest op deze schaal gewoon niet meer mogelijk is. techno is nu eenmaal niet meer zo populair als 10 jaar geleden en (vooral in belgie) nu groeit electro (maar ook dubstep en dnb) erg en spelen ze daar op in. commercieel gezien de juist zet, maar tegenover de echte die-hard techno liefhebbers natuurlijk niet.


Over dat commerciële aspect heb je volledig gelijk en daar zit het hem net. Voor de techno fans is dit gewoon een pijnlijke zaak om te lezen (is trouwens al enkele jaren zo). Je kan perfect variatie brengen in het aanbod maar hou dan gewoon de main focus nog steeds op techno. Nu zijn de meeste namen een compleet ander genre. Dat is net hetzelfde als een Graspop Metal Meeting volzetten met punk en indie bands.



ik ben het er ook helemaal mee eens dat ze de naam niet eer aan doen, maar stel nou dat ze toch de main focus inderdaad op techno houden en dusdanig twee zalen alleen maar bekende techno namen boeken (daaronder valt dan ook even schranz, minimal en consoorten). ik vraag me af of het dan nog steeds uit zou verkopen? of dat ze dezelfde locatie kunnen houden. en stel beide lukt wel, ze blijven het hoduen in de expo en het verkoopt weer uit, dan zijn er nog steeds mensen die zeuren dat er 2 of 3 zalen zijn waar electro, dubstep en the likes wordt gedraait wat "niet hoort bij de naam ILOVETECHNO"

maar ach, ik ben het met jullie eens hoor, maar begrijp ook hun standpunt. en tegenover de die hard techno-fans. het is toch al JAAAAAREN bekend dat ILT nog maar een kleine hoeveelheid techno heeft ivm de andere genre's dus waarom blijven zeuren? :)
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: I Love Techno 2011

Berichtdoor duplicity » do sep 08, 2011 5:43 pm

Tomaat schreef:Al ga ik wss wel gaan, een vriendin van mij moet draaien. Hopen op backstage kaarten :grin:

Raving George ? :beer:

TRAVOLTA schreef:dus waarom blijven zeuren? :)

Is niet zeuren. Is gewoon een mening over iets hebben.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: I Love Techno 2011

Berichtdoor knolselderij » do sep 08, 2011 11:18 pm

slechtste een meest waardeloze line up ooit. alleen paul kalkbrenner en Fritz kalkbrenner zijn hard
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: I Love Techno 2011

Berichtdoor duplicity » do sep 08, 2011 11:54 pm

knolselderij schreef:slechtste een meest waardeloze line up ooit. alleen paul kalkbrenner en Fritz kalkbrenner zijn hard


En Len Faki !

FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: I Love Techno 2011

Berichtdoor Lateralus » za sep 10, 2011 12:52 am

Paul en Fritz Kalkbrenner trekken mijn aandacht ook wel, maar ga toch in de eerste plaats voor Laurent Garnier, 4 uur lang! Voor mij eigenlijk enkel leuke namen in de 'Green' en 'Red'. Hopelijk valt de indeling wat mee, maar denk dat ik sowieso ga, de sfeer op ILT is toch het best in vergelijking met alle andere indoor-evenementen in België, dubstep of niet.



TRAVOLTA schreef: ik ben het er ook helemaal mee eens dat ze de naam niet eer aan doen, maar stel nou dat ze toch de main focus inderdaad op techno houden en dusdanig twee zalen alleen maar bekende techno namen boeken (daaronder valt dan ook even schranz, minimal en consoorten).


Denk dat één zaal volledig ingedeeld met shranz/hardtechno echt wel overtuigend werkt. De 'Green' trok vroeger altijd wel volk. En was na 2009 plots volledig verdwenen, zonder veel reden.
Spiraling up through the crack in the sky ... Leaving material world behind
Avatar gebruiker
Lateralus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do maart 24, 2011 4:11 pm
Woonplaats: België

Re: I Love Techno 2011

Berichtdoor missem » za sep 10, 2011 1:26 pm

laurent garnier :love:
maar veeeels te duur
Avatar gebruiker
missem
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 186
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 7:55 pm
Woonplaats: gent

Re: I Love Techno 2011

Berichtdoor Jumbo » vr nov 11, 2011 12:40 am

Aanwazig!

Twijfel alleen over drugsssssssssssss

Heb verhalen gehoord over drugshonden en troep maar weet niet of iemand daar wat meer van weet? :P
Gedaan (chrono): Alcohol, Wiet, Hash, XTC, MDMA kristallen, Truffels, N2O, 2cb, salvia, speed, methoxamine

Tripreport: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.
http://www.drugsforum.info/viewtopic.php?f=4&t=1060
Avatar gebruiker
Jumbo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 166
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:20 pm

Re: I Love Techno 2011

Berichtdoor Intoxication » za nov 12, 2011 4:04 pm

ik weet daar meer over ja dat is zo, probeer tram/trein te vermijden
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: I Love Techno 2011

Berichtdoor TRAVOLTA » zo nov 13, 2011 11:10 pm

Intoxication schreef:ik weet daar meer over ja dat is zo, probeer tram/trein te vermijden


hangt er wel vanaf of hoelaat je komt, de honden staan meestal alleen rond de middag en vroege avond daar. wat later op de avond is de kans al een stuk kleiner. :)

't was in elk geval errrrrrug vet gisteren. begonnen bij paul kalkbrenner, daarna de beste set van boys noize die ik ooit heb gehoord :love: , subs gaven ook een erg vette show, en mumbai science was ook aardig om af te sluiten. birdy nam nam heeft me trouwens ook positief verbaast!

dacht eerst dat het mijn laatste editie zou zijn maar denk dat de kans groot is dat ik volgend jaar weer ga :rock:
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: I Love Techno 2011

Berichtdoor Jumbo » di nov 15, 2011 12:30 am

fucking vet :love:
KNIFE PARTY was awesome :love:

controle stelde niks voor
ik kwam met de auto en de enige controle was even op mn achterbroekzakken tikken :')
Gedaan (chrono): Alcohol, Wiet, Hash, XTC, MDMA kristallen, Truffels, N2O, 2cb, salvia, speed, methoxamine

Tripreport: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.
http://www.drugsforum.info/viewtopic.php?f=4&t=1060
Avatar gebruiker
Jumbo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 166
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:20 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Muziek en Uitgaan

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner