You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Drientje schreef:Ik vind dat de meeste illegale feestjes vaak verstoord worden door politie of door mensen die het voor anderen niet tof maken.
Ik kan me dat feestje nog herinneren dat er iemand van 4 meter naar beneden viel uit een raam in een of ander vaag kraakpand. Dat zijn geen leuke dingen.
Wel zelf feestjes meegemaakt dat de politie vissers kwam controleren op hun vergunning en ons aantrof (klein feestje op een toffe locatie) en we mochten blijven als we de teringzooi opruimden. Dat was echt te cool.
Sjarel schreef:Weet iemand of er iets van een leukfeestje is in dordrecht of rotterdam morgennacht, hoeft nietpersee illigaal . Richting tekno of goa
Tripper schreef:Misschien dat ik zaterdag ook ff naar de Acu ga. Er draaien daar 2 vrienden van me.
Drientje schreef:Tripper schreef:Misschien dat ik zaterdag ook ff naar de Acu ga. Er draaien daar 2 vrienden van me.
Als ik een auto had gehad zou ik ook wel ff langs gekomen zijn.
Tripper schreef:Drientje schreef:Tripper schreef:Misschien dat ik zaterdag ook ff naar de Acu ga. Er draaien daar 2 vrienden van me.
Als ik een auto had gehad zou ik ook wel ff langs gekomen zijn.
Bemmel gaat draaien.
Delysid_Vicious schreef:Weet iemand iets in dit straatje in Utrecht?
Delysid_Vicious schreef:Gaat er verder nog iemand richting ACU vanavond?
Cropp schreef:Ik kwam vannacht pascall nog tegen op een illegale.
Delysid_Vicious schreef:Tripper schreef:Delysid_Vicious schreef:Gaat er verder nog iemand richting ACU vanavond?
Ik zie het nu pas. Ik ben wel gegaan, er was alleen geen zak aan. Er waren een stuk of 20 mensen, ik ben om 2 uur weer naar huis gegaan.
Dan heb je me gezien. Ik was diegene die op een gegeven moment riep dat de bank ineens oranje was, er bijna van af pleurde en met een dude met hanenkam aan het praten/trippen was. Way to make an impression.
Cropp schreef:Ik kwam vannacht pascall nog tegen op een illegale.
Tripper schreef:Op welk feestje waren jullie?
Cropp schreef:Er is ook wel eens ooit politie langs gekomen hier ergens in de bossen, op dag drie, en toen zeiden ze: zijn jullie nou nog niet moe? Het maakt ons niet zo veel uit hoor, maar wij komen als overduidelijke hint een extra rol vuilniszakken brengen, als je hier het bos uit rijd zie je aan de linkerkant een diepvriesgroothandel, gooi daar je afval weg aub, vinden ze niet erg.``
Pascal schreef:Cropp schreef:Ik kwam vannacht pascall nog tegen op een illegale.
Haha. Jammer dat de politie zo raar moest doen. Zwaar overdreven, zeg. Wij gingen door naar Amsterdam, jij tekno in Eindhoven ofzo?
Tripper schreef:Cropp schreef:Ik kwam vannacht pascall nog tegen op een illegale.
Op welk feestje waren jullie?
hobieleemuzmel schreef:Hee gasten,
wanneer iemand wat weet in de omgeving Utrecht, dan hou ik mij aanbevolen voor een PB!
Delysid Vicious schreef:Ozratek schreef:hobieleemuzmel schreef:Hee gasten,
wanneer iemand wat weet in de omgeving Utrecht, dan hou ik mij aanbevolen voor een PB!
Zoek is op Generator, De oppas van toen en Boze buren. Wel voornamelijk techno organisaties. Je hebt ook nog Communalrave maar die zijn nog wat nieuw geloof ik.
Vanavond ACU, am I right? Misschien kom ik daar wel even kijken ja.
Anon schreef:Delysid_Vicious schreef:Weet iemand iets in dit straatje in Utrecht?
bekend met de Beano feestjes?
Zazuu. schreef:hoe zit het met drumnbass en illegale feestjes?
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten