Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

John Butler (Trio)

Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.

John Butler (Trio)

Berichtdoor Exceptional » do maart 10, 2011 1:27 pm

De eerste drie albums had ik al een poosje (live shit niet meegeteld). Maar ik heb zo lang gewacht op de volgende dat ik hem ben vergeten. Ik heb wel hoge verwachtingen geschept in de tussentijd, dus het kon niet anders dan dat het een tegenvallertje zou zijn. Maar ik vind hem niet slecht.

Ik zal van elk album één of twee van mijn favoriete liedjes posten. Chronologisch:

Van het album 'Three':





Van het album 'Sunrise over sea':


Niet per se één van mijn favorieten, maar de uitvoering in deze, doet menigmaal wel een traantje wegpinken.

Van het album 'Grand National':





Credits naar Acidboy voor 'Better Than'. Door hem heb ik dit liedje en daarmee deze band leren kennen.

Over het nieuwste album (April Uprising) heb ik nog geen mening durven vormen. Mijn eerste indruk is dat het ietwat over georkestreerd is, maar daar komt wellicht nog verandering in.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: John Butler (Trio)

Berichtdoor gemini » do maart 10, 2011 1:49 pm

<3
Groetjes van Erwin en Dennis van der Doei.

FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten? :conf:


FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.


Tomzeur schreef:Inderdaad 8-) dikke zonnebrilhoordf 8-)
Avatar gebruiker
gemini
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 664
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:28 am

Re: John Butler (Trio)

Berichtdoor BrownTree1 » do maart 10, 2011 8:07 pm

Eigenlijk niet echt mijn soort muziek, maar de nummers die je postte vind ik tot mijn eigen verbazing erg goed. Ga maar eens verder zoeken.
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

Re: John Butler (Trio)

Berichtdoor robinnl » do maart 10, 2011 8:30 pm

Ik zal straks wel even luisteren.:)
Sitcom time first.
If you fail to prepare, your preparing to fail.
robinnl
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 95
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:21 pm

Re: John Butler (Trio)

Berichtdoor Claviceps » do maart 10, 2011 9:59 pm

Jaren geleden tijdens backpack tocht door Australie kwam ik zijn muziek ook tegen. Hele lange tijd fan geweest, zelfde wat betreft Xavier Rudd. Ik heb echter het idee dat het materiaal allemaal wat berg af is aan het gaan en in de afgelopen jaren heeft het mijn interesse verloren.

Nog een hitje van hem: Zebra

Trouwens de hele live opnamen van Federation Square in Melbourne is erg cool, mocht je hem nog niet gezien hebben. Ik geloof dat deze door Triple J was opgenomen.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: John Butler (Trio)

Berichtdoor Vanadesse » vr maart 11, 2011 6:51 pm

Ocean :love: :love:
And you could have it all!
Avatar gebruiker
Vanadesse
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 535
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 1:59 pm

Re: John Butler (Trio)

Berichtdoor Exceptional » vr maart 11, 2011 9:07 pm

Vanadesse schreef:Ocean :love: :love:

Normaal gesproken heb ik bij instrumentale nummers altijd het gevoel dat ik zit te wachten tot er iemand begint met zingen. Maar Ocean kan ik inderdaad helemaal in mee dromen.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: John Butler (Trio)

Berichtdoor Vanadesse » vr maart 11, 2011 9:20 pm

Exceptional Insight schreef:
Vanadesse schreef:Ocean :love: :love:

Normaal gesproken heb ik bij instrumentale nummers altijd het gevoel dat ik zit te wachten tot er iemand begint met zingen. Maar Ocean kan ik inderdaad helemaal in mee dromen.

Inderdaad. Prachtig is dat! Ook totaal niet saai. De eerste keer zat ik echt met open mond en uitpuilende ogen dat filmpje te luisteren/kijken! :lol:
And you could have it all!
Avatar gebruiker
Vanadesse
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 535
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 1:59 pm

Re: John Butler (Trio)

Berichtdoor Exceptional » vr maart 11, 2011 9:45 pm

Vanadesse schreef:Inderdaad. Prachtig is dat! Ook totaal niet saai. De eerste keer zat ik echt met open mond en uitpuilende ogen dat filmpje te luisteren/kijken! :lol:

Dat had ik bij de versie van Peaches & Cream die ik hier gepost heb. Op sommige momenten (vanaf 4:30 ofzo) kun je goed zien dat hij echt moeite heeft zijn tranen de baas te blijven.

Muziek zoals het hoort te zijn.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Muziek en Uitgaan

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner