Afca_Remy schreef:Hahaha nou dan maar een wasje draaien!!
King schreef:Graag maar weinig kleren want Kings of Hardstyle is dan ook wel het kutste hardstyle feest ooit. Super slechte geluidskwaliteit en bovendien is het in het beursgebouw een groot zweethok. Ben er zelf maar één keer geweest maar dat heeft dus ook wel z'n redenen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Sheila schreef:Ben benieuwd hoe druk het is ivm het andere feest Trillogy.
King schreef:Laat je tickets liggen en koop Thrillogy tickets. Ben je misschien net een tientje duurder uit en dan ben je wel verzekerd van een dik knalfeest.
ILoveMDMA schreef:Ik zit te denken aan een gerafelde half kapotte camo broek met groen shirt ofzo en een gare leger helm + zombie schmink voor de freaqshow
Basshoven schreef:Ik vind het fijn om mezelf te verkleden als vrouw en te gaan flippen in een minirokje met gescheurde panty en doorzichtige plateauschoenen met dode goudvissen erin
Miss E schreef:Ik ben ook wel benieuwd hoe Basshoven eruit ziet in een minirokje.
Sheila schreef:Even een upje:
Ik ga eind deze maand naar Kings of Hardstyle, mijn eerste party, yeah! Rest is al eens vaker geweest. Zij dragen vaker sneakers etc.. Het gaat mij namelijk vooral om de schoenen..
Ik draag normaal namelijk altijd hoge hakken! Heb genoeg leuke pumps. Heb hele fijne waar ik makkelijk lang op kan lopen en staan, zijn maar iets van 11 cm (de hak). Maar wordt wel afgeraden.. (ik ben trouwens gewend om heel anders te dansen, namelijk meer latin achtig. Op dat feest zal ik dus niet echt gaan 'stampen' ,maar vooral met mijn armen en lichaam ofzo (moeilijk uit leggen haha)
En ja natuurlijk wordt er gesnoept!
Maargoed. Verder draag ik als ik normaal op stap ga graag rokjes en jurkjes. Ik heb dus echt geen leuke lage schoenen die ik kan dragen. Heeft iemand tips voor leuke, makkelijke en vooral vrouwelijke schoenen die ook mooi staan onder een jurkje/rokje?
(misschien dat ik een strakke broek aan doe,maar ook daar moet het natuurlijk leuk onder staan!
Thanks alvast voor de tips!!!
Miss E schreef:Ik ben ook wel benieuwd hoe Basshoven eruit ziet in een minirokje.
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast