Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
prototype schreef:Haha ik had er ook niet aan gedacht ik iedereen kwijt zou raken.
Het bereik daar zal inderdaad wel 3x niks zijn.
Radical schreef:Je kan toch met vrienden afspreken op een bepaalde plek op een bepaalde tijd? Werkt bij mij altijd.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
JongGeleerd schreef:Partyraiser is toch 'n beetje vaste prik inmiddels, right? Of is 'ie dat niet overal, maar alleen in Sans?
Hij draait wel heerlijk hoor, daar niet van, maar ik zou het niet verschrikkelijk vinden als er een ander afsluit.
Overigens weet ik uit ervaring dat Noize Suppressor je zo kan verrassen met kneiter harde muziek
Ik ga zelf niet naar MOH, maar ik wil allen even veel plezier wensen!
JongGeleerd schreef:Partyraiser is toch 'n beetje vaste prik inmiddels, right? Of is 'ie dat niet overal, maar alleen in Sans?
Hij draait wel heerlijk hoor, daar niet van, maar ik zou het niet verschrikkelijk vinden als er een ander afsluit.
Overigens weet ik uit ervaring dat Noize Suppressor je zo kan verrassen met kneiter harde muziek
Ik ga zelf niet naar MOH, maar ik wil allen even veel plezier wensen!
King schreef:Drokz & Akira was echt abnormaal druk vorig jaar. Ik kon niet eens de terror stage binnenkomen, hopelijk hebben ze de terror dit jaar verplaatst naar een grotere zaal! En ze mogen peacock onderhand ook wel eens naar de mainstage verschuiven, bij de industrial hoort hij iig niet thuis, zeker niet als afsluiter.
Ik ben aanwezig, zie je een vrij normale jongen van 19 met opscheer en beige airmax one bij de industrial of terror, spreek die jongen dan maar eens aan!
JongGeleerd schreef:Wacht, je bent niet een dikke neger?
King schreef:JongGeleerd schreef:Wacht, je bent niet een dikke neger?
A. Ooit een dikke neger hard zien gaan op 250bpm?
B. Ik stem trouwens ook op die man met dat gekke haar!
Partypipo schreef:Ik vond het een bijzonder leuk grapje, maar het zou zomaar kunnen dat ik de halve nacht bij de rawstyle sta... Op dominator ook meestal namelijk...
JongGeleerd schreef:King schreef:Ik stem trouwens ook op die man met dat gekke haar!
B. Mongool.
King schreef:Ik stel een meet voor bij Noisekick vs The Untitled, vanaf 04:00. Tot 04:00 blijf ik bij Negative Audio. Wat vinden jullie?
Ik zal dit PRSPCT T-shirt dragen...
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 61 gasten