Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Vinz schreef:Ik wist niet dat jij portishead leuk vond
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Bambi schreef:Ik was er vorig jaar ook en het was zooo fucking vet. Wij gaan met zijn vijven geloof ik. Wel een eindje rijden maar melt staat in mijn top 3 van beste momenten uit mijn leven.
Tomjour schreef:Zoo wel vette muziekjes allemaal als ik die line up zo zie. Even kijken of ik vriendjes of vriendinnetjes kan overhalen.
Druks schreef:Abysmal schreef:Hoe doen jullie dat eigenlijk met drugs op buitenlandse festivals?
Ze schijnen auto's van de snelweg te trekken om op drugs te controleren. Ik weet ook nog niet hoe ik mijn meuk mee ga nemen. Vraag me af of drugs honden RC's kunnen ruiken.
Multitude schreef:Ziet er best wel heel erg lekker uit
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 88 gasten