Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Nachtdigital no 16

Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.

Nachtdigital no 16

Berichtdoor Hi-Hat » do jul 25, 2013 5:39 pm

Gaan er nog meer DF'ers dansen in Olganitz?

Ik heb er in ieder geval verschrikkelijk veel zin in. Verheug me vooral op Deadbeat, James Holden, Blawan en Joy Orbison, maar er is nog veel meer moois.

Ik ga met de auto en denk eraan een dosis 4-fmp mee te nemen. Als iemand weet hoe de controles bij het festival zijn hoor ik er graag meer over.

:rock2:
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Nachtdigital no 16

Berichtdoor knolselderij » vr jul 26, 2013 11:48 am

ik zou als je dr bijna bent toch maar iets bij je lul duwen want ze pikken er toch regelmatige auto's met gele kentekens uit. volgende editie ben ik erbij, vraag me af waarom ik nog steeds niet ben geweest
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Nachtdigital no 16

Berichtdoor frozentoast » vr jul 26, 2013 3:38 pm

Ziet er heel vet uit ja, lekker ver weg ook. Misschien volgend jaar een vakantietje van maken..
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Nachtdigital no 16

Berichtdoor knolselderij » vr jul 26, 2013 4:53 pm

deadbeat is nicedie zie je zowieso zelden draaien in nederland en Duitsland.
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Nachtdigital no 16

Berichtdoor brtjw » do aug 01, 2013 11:09 am

ik ga ook! begin al aardig zin te krijgen. Ben ook best benieuwd wat controles betreft. Echter denk ik dat die niet bijzonder zwaar zijn gezien er maar 3000 man komen
brtjw
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:05 am

Re: Nachtdigital no 16

Berichtdoor Hi-Hat » do aug 01, 2013 4:45 pm

brtjw schreef:ik ga ook! begin al aardig zin te krijgen. Ben ook best benieuwd wat controles betreft. Echter denk ik dat die niet bijzonder zwaar zijn gezien er maar 3000 man komen


Aight! Ik neem denk ik maar niets mee, je kan er vanuit gaan dat er genoeg drugs rond gaat daarzo. Vooral pillen moeten er wel te krijgen zijn. Als ik al iets meeneem is het een suikerklontje met LSD erop, dat lijkt me de meest veilige optie. Een suikerklontje is gewoon een suikerklontje, right?

Zit me ook behoorlijk te verheugen op Blondes, het zwemmen, bier, koffie, Chymera, Xosar... Pff, er komt zoveel goede muziek.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm


Keer terug naar Muziek en Uitgaan

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner