Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Over Freddie Mercury (laatste actieve periode)...

Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.

Over Freddie Mercury (laatste actieve periode)...

Berichtdoor Wietsmoker » zo jul 06, 2014 11:13 pm

Ook voor alle lezers die niet altijd vaste members zijn van dit forum. Dit mag best groter.

Ze zeggen wel eens dat Freddie in 1984/1985 HIV/AIDS heeft opgelopen. Die jaartallen kloppen wel redelijk denk ik. Freddie was toen openlijk homo, en niet vies er van om het uit te leven. In 1986, aan het einde van "The Magic Tour" gaf Freddie al aan dat hij niet langer zo kon doorrennen en springen op het podium. Van 1986 tot 1991 werd zijn ziekte alleen maar erger, 5 jaar tot zijn overlijden. Er was wel een beetje bekend over die ziekte, dat het door "Dirty Needles", "Anal sex" en bloeduitwisseling kwam.
Tijdens de opnamen voor de film 'Highlander' was Freddie een tijdje in New York. Erger nog dan de Duitse Homoscene deden de homo's in New York verregaande dingen. Eén van die dingen was het verspreiden van "The Gift", in homoland beter bekend als het verspreidden van HIV/AIDS. Met of zonder medeweten van degene die de "Gift" ontving.

Het was al in 1981 dat Freddie Mercury voor al zijn vrienden al uitgekomen was dat hij homo was. Dat was ten eerste plaats zijn 'bevrijding'. Bij het opnemen van het album 'Hot Space' was het de bedoeling van Freddie's toenmalige producer en vriend dat het album aan een homobar moest denken, tevens nam hij Freddie mee in het nachtleven van Duitsland. Vele homogerelateerde contacten kwamen daaruit voort.
Maar in zijn periode in New York deden de homo's dingen met lichaamsdelen die ongezien waren. Nu komt waar ik de griebels over kreeg: In zo'n setting kun je gemakkelijk verleidt worden om het spel te spelen waarin je "The Gift" krijgt. Ik ben bang dat Freddie zo'n "spel" gespeeld heeft, zonder zijn medeweten. Het was een performer. Waar heeft een Performer "The Gift" voor nodig? Dat is een vraag die mij bezig houdt. Misschien wist hij het niet. (Of...Weet iemand dit beter?).

Ik zat net "Live At Wembley '86" te kijken en je ziet niks, maar een onbehaaglijk gevoel bekroop mij dat Freddie toen al wist van zijn ziekte. Dat is waarom ik die dvd even niet meer wil zien.
Of toch?

Even een filmpje van een nummer, over de ongelijke verdeling in de wereld.


Ik weet niet hoe erg ziek je kunt worden, maar ik hou er niet van.
Jesus saves!
Avatar gebruiker
Wietsmoker
Global SToner
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2838
Geregistreerd: zo apr 24, 2011 7:21 pm
Woonplaats: Flavour Country

Re: Over Freddie Mercury (laatste actieve periode)...

Berichtdoor Poseidon » zo jul 06, 2014 11:56 pm

Denk je nou echt dat ik nog aan condooms denk als een kinky chicka me in mijn gezicht begint te likken?
Denk je echt dat ik nog aan infectieziekten denk als een horney vamp eerst bloodsister wil worden voor ze haar pussy voor me opent?
Laat da sweethearts maar sneetje in onze huid maken en het bloed met elkaar vermengen.
Zeker als ik high ben :snort:

Geen mooiere gift dan da blood waar lust en liefde door heen kronkelen. :rock2:

Same story wanneer ik op mannen zou geilen :beer:

Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Over Freddie Mercury (laatste actieve periode)...

Berichtdoor Rudolph » ma jul 07, 2014 12:31 am

AIDS: Not even once
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Over Freddie Mercury (laatste actieve periode)...

Berichtdoor Hassan » ma jul 07, 2014 3:23 am

Rudolph schreef:AIDS: Not even twice
Hassan
Offline
 

Re: Over Freddie Mercury (laatste actieve periode)...

Berichtdoor brick_top » wo jul 09, 2014 12:48 am

AIDS: Anally Inflicted Death Sentence
Ik heb betere mensen al eens die fout zien maken.
Avatar gebruiker
brick_top
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 645
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 3:17 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Muziek en Uitgaan

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner