FrozenToast schreef:Bij mij komt ie niet op de pagina
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
megatrippie schreef:Is een uitnodiging van een pubermeisje op facebook.
Die heeft een stuk of tig zogenaamde vriendjes op facebook en heeft die per ongeluk allemaal uitgenodigd.
Daarna is het overgenomen door anderen en is het dus helemaal uit de hand gelopen.
Politie staat al paraat dus niet uit genodigden worden onmiddellijk afgeserveerd.
Saikedellik schreef:megatrippie schreef:Is een uitnodiging van een pubermeisje op facebook.
Die heeft een stuk of tig zogenaamde vriendjes op facebook en heeft die per ongeluk allemaal uitgenodigd.
Daarna is het overgenomen door anderen en is het dus helemaal uit de hand gelopen.
Politie staat al paraat dus niet uit genodigden worden onmiddellijk afgeserveerd.
Haha ja vast, de politie van Haren die 6000 man gaat tegenhouden?? Ben echt heel benieuwd hoe dit gaat aflopen
Karhu schreef:Ik denk dat het een grote rel wordt met veel knokpartijen... provincie Groningen blijven achterlijke boeren...
Jamess schreef:Dronken is bijna alles leuk
megatrippie schreef:Karhu schreef:Ik denk dat het een grote rel wordt met veel knokpartijen... provincie Groningen blijven achterlijke boeren...
Ik denk dat jij een niet al te grote denker bent.
Generaliseren kan echter als de beste.
Er zullen veel achterlijke boeren in de provincie Groningen wonen maar het zal wel een klein percentage van het totale aantal inwoners zijn.
Verder zullen ook andere provincies zijn daar niet van gevrijwaard zin.
aangezien generaliseren ook mij niet vreemd is ben ik bang dat het inderdaad wel eens een kak feest kan gaan worden.
Karhu schreef:megatrippie schreef:Karhu schreef:Ik denk dat het een grote rel wordt met veel knokpartijen... provincie Groningen blijven achterlijke boeren...
Ik denk dat jij een niet al te grote denker bent.
Generaliseren kan echter als de beste.
Er zullen veel achterlijke boeren in de provincie Groningen wonen maar het zal wel een klein percentage van het totale aantal inwoners zijn.
Verder zullen ook andere provincies zijn daar niet van gevrijwaard zin.
aangezien generaliseren ook mij niet vreemd is ben ik bang dat het inderdaad wel eens een kak feest kan gaan worden.
Ik woon in de stad Groningen en zie het verschil in sfeer van ma-do ten opzichte van de vr/za. Heeft niks met denken te maken, het is gewoon mijn ervaring.
Dreuge schreef:project x in spijkenisse is voor zover ik weet ook niet door gegaan
Deelnemers (26.602)
Karhu schreef:Ah ik zie net de eerste sukkels langskomen
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten