Multitude schreef:Ik ga sowieso naar Boom, en dat wordt dan m'n eerste echte goa/psy festival. Het plan is om met een paar man een busje te kopen, maar desnoods ga ik in m'n eentje liften. Ozora lijkt me ook geweldig, maar ik wil ook graag naar Dour dus dat wordt dan een beetje veel.
psychotrance schreef:Multitude schreef:Ik ga sowieso naar Boom, en dat wordt dan m'n eerste echte goa/psy festival. Het plan is om met een paar man een busje te kopen, maar desnoods ga ik in m'n eentje liften. Ozora lijkt me ook geweldig, maar ik wil ook graag naar Dour dus dat wordt dan een beetje veel.
Mag ik vragen waarom je Boom verkiest boven ozora?
Azymuth schreef:En echt mijlen ver de beste toiletten ooit op een festival (onderschat de waarde hiervan niet, haha)
kaasje schreef:Azymuth schreef:En echt mijlen ver de beste toiletten ooit op een festival (onderschat de waarde hiervan niet, haha)
Haha, wat moet ik me hier bij voorstellen?
Druks schreef:Ik hoor nare verhalen over Boom. Uren in de rij voor water (in de hitte) en bijna geen voedsel op het festival. Moet ik dit geloven?
Dear Sisters and Brothers!
As we already told you all about the 2014 O.Z.O.R.A. date: because Boom Festival always takes place at the time of the full moon and this date overlaps with O.Z.O.R.A. Festival\'s date next year, as a sign of mutual respect and in the interest of our common goal, in 2014 O.Z.O.R.A. Festival will be held during the last week of July, from the 29th to August 3rd.
Love and light!
See you on the dancefloor!
Druks schreef:kaasje schreef:Druks schreef:Ik hoor nare verhalen over Boom. Uren in de rij voor water (in de hitte) en bijna geen voedsel op het festival. Moet ik dit geloven?
Ik hoop van niet, het ziet er allemaal vrij perfect uit haha, en ik hoor ook enkel goede dingen.
Waar hoor je deze nare verhalen?
Van iemand die vorige keer is geweest. Die was na 1 dag weer weg..
Azymuth schreef:Daar heb ik dan toch niets van gemerkt eigenlijk? Als je op populaire tijden wou eten kon je soms wel even aanschuiven (al viel dat ook wel mee, bijna altijd in de schaduw en bij sommige kraampjes met zelfs watersproeiertjes in de lucht) en water was overal direct te krijgen, het pompwater was veilig gemaakt door chloor (maar niet zo lekker) maar je had ook volop kraampjes en togen waar je flesjes kon krijgen.
Genoeg verschillende area's ook, dus als het echt ergens druk is ga je gewoon ergens anders je eten halen (er was ook een soort buurtwinkeltje waar je eten kon inslaan en 5 liter flessen water).
Wel is het inderdaad erg warm, dus overdag moet je wel schaduwplekken opzoeken (die er genoeg zijn, de hele chillout is zelfs overdekt), maar de hitte is iets waar je inderdaad rekening mee moet houden, door je ritme er wat op aan te passen, dan gaat dat wel.
Multitude schreef:Je kan je als vrijwilliger opgeven
psychotrance schreef:naar sziget gaan, naar ozora gaan en reggae geel missen, naar boom gaan...
psychotrance schreef:http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=39149
leuk tripreport van op boom! maakt mij in iedergeval zeeer nieuwsgierig, klinkt extreem vet
Verf schreef:Als ik geen herexamens heb of als ze "goed" vallen dan ga ik naar Dimensions, iemand van jullie misschien al eens geweest? Een elektronisch "underground" festival in koratie, één van de headlines voor dit jaar die al bekend is, is Jon Hopkins, dus dat belooft.
http://www.dimensionsfestival.com
Verf schreef:Als ik geen herexamens heb of als ze "goed" vallen dan ga ik naar Dimensions, iemand van jullie misschien al eens geweest? Een elektronisch "underground" festival in koratie, één van de headlines voor dit jaar die al bekend is, is Jon Hopkins, dus dat belooft.
http://www.dimensionsfestival.com
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten