Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Psytrance feest

Heb je een nieuwe favoriete artiest of heb je een geniaal nummer gevonden? Of beter nog, heb je zelf iets gemaakt en wil je het met ons delen? Post het dan hier.

Psytrance feest

Berichtdoor Radical » vr okt 16, 2015 5:55 pm

Hey DFers!

Ik heb een vraagje :)

Een vriend en ik hebben nu een paar keer psychedelica genomen en vervolgens geluisterd naar psytrance. We waren echt onder de indruk. We willen graag een keer naar zo'n feest. :grin:

Ik heb een paar vraagjes,
1) Hoe pas je je zo goed mogelijk aan, aan de mensen die daar rondlopen? Denkende aan je uiterlijjk.
2) Welke drugs worden het meest gebruikt op zo'n feest?

Verder nog tips voor dikke trip video's? :)

Dankjewel!
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Psytrance feest

Berichtdoor Perry » vr okt 16, 2015 6:12 pm

Radical schreef:1) Hoe pas je je zo goed mogelijk aan, aan de mensen die daar rondlopen? Denkende aan je uiterlijjk.

Niet. Zij zijn lekker zichzelf, dus wees lekker jezelf.

Het enige wat ik kan zeggen is dat vrijwel iedereen vriendelijk is en er veel psychedelica gebruikt worden
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Psytrance feest

Berichtdoor Radical » vr okt 16, 2015 6:25 pm

JongGeleerd schreef:
Radical schreef:1) Hoe pas je je zo goed mogelijk aan, aan de mensen die daar rondlopen? Denkende aan je uiterlijjk.

Niet. Zij zijn lekker zichzelf, dus wees lekker jezelf.

Het enige wat ik kan zeggen is dat vrijwel iedereen vriendelijk is en er veel psychedelica gebruikt worden


Thanks, top! :)
Weet je toevallig welke psychedelica het meest gebruikt wordt? bijvoorbeeld 1. LSD 2.Truffel/paddo 3. 2c-b bijvoorbeeld? :)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Psytrance feest

Berichtdoor Eko » vr okt 16, 2015 6:27 pm

Veel lsd, veel xtc, best wel wat speed, vroeger nog wel wat keta, maar dat is precies minder de laatste tijd (ofwel kijk ik niet genoeg ;) )
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Psytrance feest

Berichtdoor Perry » vr okt 16, 2015 6:48 pm

Tegenwoordig ook steeds meer RCs, denk aan 2C-I, AL-LAD en 2C-B. Er wordt ook wel DMT gerookt als er een camping is.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Psytrance feest

Berichtdoor Radical » vr okt 16, 2015 6:51 pm

Had zelf xtc en speed niet verwacht, maarja waarom ook niet :P. Als ik er heen ga, dan zal ik ook een psychedelische drug nemen. Ben sinds kort een beetje bezig met deze muziek. De muziek spreekt me aan, lekker tempo en lekkere drive.
Wil erg de scene in zijn waarde laten en niet te erg als 'buitenstaander' er heen gaan, vooral omdat er ook psychedelica wordt gebruikt. :)

Heb zelf psy-fi op het oog, maar dat duurt nog zowat een jaar. Het buiten zijn, de stages, maar ook de dingen zoals van die plekken waar je kan chillen/trippen lijken me vet. Ik kies liever een goed feest uit en wacht een jaar, dan dat ik een totaal verkeerd feest kies. Liever dat ik heel veel rond kan wandelen door bossen dan dat ik door een klein donker gangetje moet :)

Voor zo'n feest kom ik dan om te trippen (in bijvoorbeeld van die chillout plekken) maar ook om te feesten. Ben zelf ook nog even op onderzoek uit of er nog indoor feesten zijn die daar aan voldoen. Dat je ook naar gekke vette space dingen kan kijken.

Ik ken niemand die naar deze muziek luistert of naar zulke feesten gaat, vandaar de vragen :)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Psytrance feest

Berichtdoor Eko » vr okt 16, 2015 6:56 pm

Ah, en massa's wiet natuurlijk. Aangezien ik het zelf niet rook, associeer ik de geur tegenwoordig met Goa
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Psytrance feest

Berichtdoor Perry » vr okt 16, 2015 6:59 pm

Radical schreef:Had zelf xtc en speed niet verwacht, maarja waarom ook niet :P. Als ik er heen ga, dan zal ik ook een psychedelische drug nemen. Ben sinds kort een beetje bezig met deze muziek. De muziek spreekt me aan, lekker tempo en lekkere drive.
Wil erg de scene in zijn waarde laten en niet te erg als 'buitenstaander' er heen gaan, vooral omdat er ook psychedelica wordt gebruikt. :)

Heb zelf psy-fi op het oog, maar dat duurt nog zowat een jaar. Het buiten zijn, de stages, maar ook de dingen zoals van die plekken waar je kan chillen/trippen lijken me vet. Ik kies liever een goed feest uit en wacht een jaar, dan dat ik een totaal verkeerd feest kies. Liever dat ik heel veel rond kan wandelen door bossen dan dat ik door een klein donker gangetje moet :)

Voor zo'n feest kom ik dan om te trippen (in bijvoorbeeld van die chillout plekken) maar ook om te feesten. Ben zelf ook nog even op onderzoek uit of er nog indoor feesten zijn die daar aan voldoen. Dat je ook naar gekke vette space dingen kan kijken.

Ik ken niemand die naar deze muziek luistert of naar zulke feesten gaat, vandaar de vragen :)

Dat is toch in Leeuwarden, Groene Ster? Als je gaat, kan ik ook wel gaan :grin:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Psytrance feest

Berichtdoor Radical » za okt 17, 2015 7:40 pm

Klopt!!!
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Psytrance feest

Berichtdoor z0rr0 » za okt 17, 2015 11:39 pm

Volgend jaar ga ik sowieso naar Psy-Fi, en dan waarschijnlijk LSD of 2C-B doen. Truffels vind ik minder geschikt voor uitgaan omdat het je al gauw iets te veel kan worden.
jonko
Avatar gebruiker
z0rr0
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: di okt 15, 2013 7:28 pm

Re: Psytrance feest

Berichtdoor Exceptional » za okt 17, 2015 11:48 pm

Haha, aanpassen aan goa hippies.

You're funny.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Psytrance feest

Berichtdoor gachiBASS » zo okt 18, 2015 12:04 am

Gewoon 2 weken niet douchen.
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: Psytrance feest

Berichtdoor DutchCookie » ma okt 03, 2016 12:48 am

Perry schreef: Niet. Zij zijn lekker zichzelf, dus wees lekker jezelf.


Jij bent zo iemand die in een ''hippieshirt'' speed staat te nakken achteraan de stage en Vini Vici een vernieuwende kijk op psytrance vindt geven.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Psytrance feest

Berichtdoor Amvitamientje » ma okt 03, 2016 1:09 am

Wat een toegevoegde waarde deze bump :#:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Psytrance feest

Berichtdoor Perry » ma okt 03, 2016 3:46 am

DutchCookie schreef:
Perry schreef: Niet. Zij zijn lekker zichzelf, dus wees lekker jezelf.


Jij bent zo iemand die in een ''hippieshirt'' speed staat te nakken achteraan de stage en Vini Vici een vernieuwende kijk op psytrance vindt geven.

Jij hebt echt veel mensenkennis! Dat je dit zomaar gewoon ineens door hebt! Gebaseerd op NIETS! :para:
Ohnee, toch niet, iets met Miss Plank 2016
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Psytrance feest

Berichtdoor RicoRelDel » wo jun 21, 2017 6:42 pm

In belgie zijn vaak veel leuke Goa feestjes, vind de sfeer daar over 't algemeen altijd gezelliger, als je echt iets tofs wil mee maken, pak een groot festival als BOOM of OZORA, tegenwoordig zijn er ook wat festivals in NL, helaas bijna geen free parties meer, vroeger was er elk weekend feest op meerdere locaties in het land, goa, tekno, aftertjes, zelfs drum n bass, reggae, techno, electro etc. maar sinds die achterlijke project X kinderen die toen in Haren de boel hebben gesloopt, en mede door het kraakverbod en de politieke richting die NL/Europa in is geslagen, is het heel erg hard gegaan met onze feestjes vergallen, tegenwoordig word er zowat standaard ontruimd, de tolerantie die er voorheen was is echt ver te zoeken, echt heel erg jammer, er is ook steeds minder plek voor creativiteit en kunst, muziek etc. en het is daarom moeilijk om nog een leuke free party te geven, legaal brengt helaas vaak zoveel meer gedoe, regelementen, vergunningen, en bureaucratie met zich mee, en dat merk je gewoon, het maakt dat mensen veel eerder afhaken, denken van laat maar, aangezien je geen brood kunt verdienen van feestjes geven, vooral in de underground scene, het zoveel tijd werk energie etc. kost, voorbereidingen, opbouwen afbouwen, apparatuur, inkopen bar enzo, kost ook wat, en als je dan ook nog boetes krijgt die torenhoog zijn, dan is het gewoon onmogelijk om de investering in ieder geval eruit te halen, laat staan voor al dat harde werk eens een lekkere mazzel hebben, zodat je wat leuks kan doen, eten kan kopen, benzine, nieuwe apparatuur en plaatjes zonder je zorgen te maken hoe je het allemaal voor elkaar gaat krijgen te kunnen blijven bestaan als soundsystem en ook persoonlijk... echt jammer dat NL zo is veranderd in een paar jaar tijd, hoop dat het ooit weer omslaat, maar ik vrees dat de controle staat de teugels telkens weer strakker aan blijft spannen... voor de betere raves kan je beter naar oost en zuid europa toe gaan! zo ver is het niet eigenlijk, en zo kom je nog eens ergens ook1
Don't judge someone because they sin differently than you!
Avatar gebruiker
RicoRelDel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: di maart 28, 2017 10:47 am
Woonplaats: Den Haag


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Muziek en Uitgaan

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron