Niet alleen muziek maar ook aankomende feestjes zijn welkom
Hier alles over punk; van The Clash en Sex Pistols tot GBH, Exploited, Dead Kennedys en verder.
Hier wat nummertjes, ook van Nederlandse bodem:
de kwaliteit is een bijkomstigheid van punk.
Dopamientje schreef:Dat luisterde ik vroeger, punk. Ik heb Blok1A nog live gezien, samen met The Casualties en The Unseen in Bibelot. Vette tijd. Diep ergens in mij schuilt nog steeds een punker.
Zazuu. schreef:Dopamientje schreef:Dat luisterde ik vroeger, punk. Ik heb Blok1A nog live gezien, samen met The Casualties en The Unseen in Bibelot. Vette tijd. Diep ergens in mij schuilt nog steeds een punker.
Als je eenmaal een beetje punk bent/hebt geweest/geluisterd het altijd wel ergens in je zal blijven schuilen.
kotaku schreef:Afgelopen zondag Rise Against live gezien. Had lage verwachtingen waardoor het wel tof was, maar veel mankementen.
Slecht afgestelde muziek, teveel licht waardoor je de band nauwelijks zag, vrij kort en matige vocalen (tim was ziekjes)
naja, 't blijft een leuk genre:) zo af en toe
J4N0S schreef:Hier ook nog een stukje vergane glorie
The Kids blijven geweldig
Exceptional Insight schreef:Maar ik kan toch wel zeggen dat Mihoen mijn all time favourite was. Youtube is er niet zo bekend mee, maar je kunt hun liedjes gewoon op hun site luisteren.
Immo schreef:brick_top schreef:Zazuu. schreef:
Ik heb verder niks met punk maar dit blijft toch wel één van de vetste bandnamen ooit: SS-Kaliert!
Heb ooit nog eens met EI deze band live zien spelen.
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten