kent ongetwijfeld iedereen!
één van mijn favorieten:
Kruimelbaktappelcake schreef:Altijd als ik knetter op de bank zit, dan zet ik mijn tv aan op een radio kanaal.
Op kanaal 2880 draaien ze 24/7 reggea alleen ik kan nooit achterhalen welke nummers daar gedraaid worden. Ik vraag me ook telkens af wie ze draait en ze uitkiest. A
lleen ik wil ze altijd terug luisteren, maar dat lukt niet als ik niet weet hoe ze heten.
Iemand enig idee waar je dat kan vinden? Google etc heb ik allemaal al geprobeerd
Kruimelbaktappelcake schreef:Altijd als ik knetter op de bank zit, dan zet ik mijn tv aan op een radio kanaal.
Op kanaal 2880 draaien ze 24/7 reggea alleen ik kan nooit achterhalen welke nummers daar gedraaid worden. Ik vraag me ook telkens af wie ze draait en ze uitkiest. A
lleen ik wil ze altijd terug luisteren, maar dat lukt niet als ik niet weet hoe ze heten.
Iemand enig idee waar je dat kan vinden? Google etc heb ik allemaal al geprobeerd
Vaste klant schreef:Iemand een idee voor een artiest die in vele opzichten gelijk is aan Damian Marley?
Vind die gast echt te dope, zijn sound, zijn stem, zijn teksten etc. Maar kan weinig vergelijkend materiaal vinden. Volgens wikipedia maakt hij muziek in de genre's Reggae, hiphop en Raggamuffin. Dus ik zoek vooral die combi van hiphop (dus een beetje het rappen en niet alleen het zingen van reggae) maar ook de reggae flow.
Damian Marley kenners weten waarschijnlijk wel wat ik bedoel.
Einstein schreef:
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 46 gasten