Multitude schreef:Ik had op Dour vorig jaar een grote plastic fles mayonaise. Gewoon netjes opengemaakt en de helft van de inhoud in een bakje gedaan. Daarna de drugs in een paar plastic zakjes erin stoppen en de mayo er weer bovenop scheppen. Tot slot de fles goed schoonmaken, het vliesje er met secondelijm weer op plakken en de dop terugdraaien.
Was uiteindelijk zwaar overbodig, maar liever para dan gepakt.
Toadstool schreef:Maar je mag geloof ik ook geen eten het terrein op nemen dus dat is ook geen optie.
Multitude schreef:Ze mogen daar ook echt wel aan hun Engels werken zeg, jezus, sommige dingen zijn bijna onbegrijpelijk.
Multitude schreef:Toadstool schreef:Maar je mag geloof ik ook geen eten het terrein op nemen dus dat is ook geen optie.
Ik kan op de site alleen vinden dat glaswerk verboden is. Ook niets over alcohol overigens, wat nogal vreemd is.
http://tribesgathering.org/archives/885
Iemand die daar meer over weet te vertellen?
Ze mogen daar ook echt wel aan hun Engels werken zeg, jezus, sommige dingen zijn bijna onbegrijpelijk.
Ze zijn vooral uit op het geld imo, niet om er een mooi feest van te maken, beter blijf je weg! Wel jammer, had wel graag Jef Mills gezien, ma bon.Azymuth schreef:Multitude schreef:Ze mogen daar ook echt wel aan hun Engels werken zeg, jezus, sommige dingen zijn bijna onbegrijpelijk.
Is dan ook maar een slechte organisatie, ik moet er niet van weten.
ge0ks schreef:Een maat van mij is daar twee of drie jaar geleden wel opgepakt voor het verkopen van LSD en Ketamine, maar hij liep dan ook rond met een bordje "LSD en KET for sale". Dusjah..
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 103 gasten