Azymuth schreef:Oom klaas, via discogs, en als je dan de comments leest over de seller, dan weet je toch redelijk goed in hoe een staat dat de plaat is? Ik vind hun rating systeem goed werken en er zijn genoeg near mint tweedehands plaatjes.
Ik ga deze week binnenspringen bij de http://vinylkitchen.be/ (leuke foto's van hun etalage). Ik ben benieuwd
Azymuth schreef:Dat is nog wel een goeie om te vragen, favoriete winkels?
Buiten Discogs (op internet) is een groot deel van de charme van vinyls imho toch wel om in zo'n klein winkeltje een plaat tevoorschijn te toveren waar je al jaren naar op zoek was. Zelf kom ik het liefst in de Vinylla in gent, toff music in turnhout heb ik mijn eerste platen vandaan, altijd wat nostalgisch.
Azymuth schreef:Dat is nog wel een goeie om te vragen, favoriete winkels?
Buiten Discogs (op internet) is een groot deel van de charme van vinyls imho toch wel om in zo'n klein winkeltje een plaat tevoorschijn te toveren waar je al jaren naar op zoek was. Zelf kom ik het liefst in de Vinylla in gent, toff music in turnhout heb ik mijn eerste platen vandaan, altijd wat nostalgisch.
Xeloc schreef:Hier in Finland is het allemaal classic rock of modern rock / metal of ander soort rock muziek !
Azymuth schreef:6,440,717 vinyls ben je ook al redelijk snel doorgebladerd hé. Ik gebruik online eigenlijk geen andere winkels
Eko schreef:Mijn huidige collectie (de oude platen van m'n moeder, die nog bij hen thuis liggen niet meegerekend), die zeker nog uitgebreid zal worden:
Muse:
-Origin of Symmetry
-Absolution
-Black Holes and Revelations
-Revolution
MGMT:
-Oracular Spectacular
-Congratulations
-Siberian Breaks (special edition 12" single met speciaal design op de B-kant)
Queen
-A Night At The Opera
-The Game
the Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland
Jean Michel Jarre - Oxygene
Rick Astley - Never Gonna Give You Up (EP)
Pink Floyd - Dark Side of the Moon
Daft Punk - Discovery
...en ook een singletje met De Internationale in't Nederlands en't Frans.
OnderDeEik schreef:-De B-Kant van Underground Resistance - Riot EP draait niet van buiten naar binnen maar van binnen naar buiten. Zorgde even voor een wtf moment toen ik de naald erop legde.
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten