Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Lager schreef:Ik heb wel eens meegemaakt dat vrienden van mij hun schoenen uit moesten trekken toen we werden gefouilleerd, dus dat is misschien ook niet de beste verstopplek.
Ano schreef:ik stop het altijd gewoon bij mijn ballen, nooit echt grote problemen gehad ofzo
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Frog schreef::xtc:Spoiler! :
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ed Aldus schreef:Ik stop het meestal in m'n neus, daar heeft nog geen enkele portier gevoeld en heb 'm ook nog nooit hoeven leeg maekn
Ed Aldus schreef:Ik stop het meestal in m'n neus, daar heeft nog geen enkele portier gevoeld en heb 'm ook nog nooit hoeven leeg maekn
Jcutter schreef:Ik koop de beveiliging altijd om. Dan kan ik namelijk als rijke kingping, muwhahaha Ik neuk jullie allemaal de moeder!!
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten