FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Azgaza schreef:Ik haat hardstyle echt enorm, weinig muziek die ik zo expliciet en uitgesproken kut vind maar gewoon hardcore heeft nog wel wat subgenres die ik kan waarderen (industrial hardcore en frenchcore kan ik goed mee leven om maar iets te noemen, ik vind alles rond hardcore sowieso wel humor hebben en al zou ik voor gewone hardcore geen geld betalen en ook niet de moeite doen om naar een feestje te rijden, ik vind het best leuk dat het bestaat). Voor mij is dat dus geen lastige keuze, fuck hardstyle, en hardcore kan d'r wel mee door
MDMC schreef:Azgaza schreef:Ik haat hardstyle echt enorm, weinig muziek die ik zo expliciet en uitgesproken kut vind maar gewoon hardcore heeft nog wel wat subgenres die ik kan waarderen (industrial hardcore en frenchcore kan ik goed mee leven om maar iets te noemen, ik vind alles rond hardcore sowieso wel humor hebben en al zou ik voor gewone hardcore geen geld betalen en ook niet de moeite doen om naar een feestje te rijden, ik vind het best leuk dat het bestaat). Voor mij is dat dus geen lastige keuze, fuck hardstyle, en hardcore kan d'r wel mee door
knolselderij schreef:heb beiden geluisterd vroeger en luister het beiden niet meer, maar de vraag is dus: luister je liever hardcore of het commercieele broertje?
WIKIPEDIA
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd (in Nederland zijn dit verschillende stromingen), klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 bpm langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 bpm. Soms worden de nummers versneld afgespeeld door dj's.
De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.
Azgaza schreef:Ik haat hardstyle echt enorm, weinig muziek die ik zo expliciet en uitgesproken kut vind maar gewoon hardcore heeft nog wel wat subgenres die ik kan waarderen (industrial hardcore en frenchcore kan ik goed mee leven om maar iets te noemen, ik vind alles rond hardcore sowieso wel humor hebben en al zou ik voor gewone hardcore geen geld betalen en ook niet de moeite doen om naar een feestje te rijden, ik vind het best leuk dat het bestaat). Voor mij is dat dus geen lastige keuze, fuck hardstyle, en hardcore kan d'r wel mee door
MDMC schreef:knolselderij schreef:heb beiden geluisterd vroeger en luister het beiden niet meer, maar de vraag is dus: luister je liever hardcore of het commercieele broertje?
Alsof hardcore niet commercieel is?
Devil Fish schreef:re-sie-kleren reclasseren is een ander woord
WhoisThatGuy schreef:Tekno hardstyle is een beetje voor jongentjes van 14 die doof willen worden en hardcore voor kindjes die in hun pubertijd zijn blijven hangen en van kotsen in de plee houden
nee doe mij maar echt tekno dan weet je van tevoren dat je doof word door kut muziek
WhoisThatGuy schreef:Tekno hardstyle is een beetje voor jongentjes van 14 die doof willen worden en hardcore voor kindjes die in hun pubertijd zijn blijven hangen en van kotsen in de plee houden
nee doe mij maar echt tekno dan weet je van tevoren dat je doof word door kut muziek
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten