Exceptional Insight schreef:Allemaal op hetzelfde moment terwijl ze dik vijf minuten duren?
DrippTone schreef:Exceptional Insight schreef:Allemaal op hetzelfde moment terwijl ze dik vijf minuten duren?
Alles door elkaar. Mijn gehoor is zo uitstekend dat ik 20 nummers tegelijk kan horen.
DrippTone schreef:Nee jou vraag is slecht want de waarheid is overduidelijk. Ik vind die muziek dusdanig goed dat ik op zo'n manier het onder de aandacht van anderen wil laten vallen zodat die ook van het bestaan van die muziek weten.
Ik ben gewoon zo lief dat ik nog de moeite neem zo'n kut excuus te verzinnen voor zo'n kut vraag.
OnderDeEik schreef:En straks een Aphex Twin plaat dat uitgebracht is op hetzelfde label als waarvan de bovenstaande poster een plaat van luisterde
Azymuthification schreef:y8pvXLVu8Yk
klassiekertje, wel leuk
Exceptional Insight schreef:Ook mooi:
FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten?
FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.
Tomzeur schreef:Inderdaaddikke zonnebrilhoordf
gemini schreef:Exceptional Insight schreef:Ook mooi:
Ook mooi? Dit nummers is voor mij een regelrechte tranentrekker. M'n vader zong dit voor me.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Cyd schreef:OnderDeEik schreef:En straks een Aphex Twin plaat dat uitgebracht is op hetzelfde label als waarvan de bovenstaande poster een plaat van luisterde
Welke?
Manonnie schreef:Geniaal dit
Xeloc schreef:Manonnie schreef:Geniaal dit
Zef side vind ik beter...
Die bass in dat nummer, dat is echt ziek!
OnderDeEik schreef:
RS 9201
Digeridoo![]()
Heb trouwens ook Come To Daddy en Windowlicker nog op plaat liggen hier.
Manonnie schreef:Geniaal dit
Einstein schreef:
U-God
Exceptional Insight schreef:DrippTone schreef:Nee jou vraag is slecht want de waarheid is overduidelijk. Ik vind die muziek dusdanig goed dat ik op zo'n manier het onder de aandacht van anderen wil laten vallen zodat die ook van het bestaan van die muziek weten.
Ik ben gewoon zo lief dat ik nog de moeite neem zo'n kut excuus te verzinnen voor zo'n kut vraag.
Dit is geen slecht excuus. Dit is gewoon een goede reden en zelfs precies dezelfde als die ik gebruik om in dit topic te posten.
Cyd schreef:
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast