No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ankerwijf schreef:METALCAMP
Zaterdag vertrekken we en de zaterdag erop komen we pas weer terug
Ivo schreef:Iemand Lokerse Feesten volgende week? Ik ga naar New Order met wat DFers en Beach Boys/Australian Pink Floyd Show.
Vode schreef:Ankerwijf schreef:METALCAMP
Zaterdag vertrekken we en de zaterdag erop komen we pas weer terug
supergabbur schreef:MESHUGGAAAAAAAAAAAAAAH!!!
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Oizo schreef:Ik hoopte, na een vorige zalige ervaring, terug naar once upon a festival te kunnen gaan (bij Gent), maar blijkbaar gaat het niet meer door sinds dit jaar
Tomaat schreef:Oizo schreef:Ik hoopte, na een vorige zalige ervaring, terug naar once upon a festival te kunnen gaan (bij Gent), maar blijkbaar gaat het niet meer door sinds dit jaar
Heb daar ook vaag iets van gehoord, is dat nu 100% zeker? En wat is de reden?
Vorig jaar is het ook opt randereke geweest maar is het toch doorgegaan...
Oizo schreef:Dit is wat ik las:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 4_00368570
Naar het schijnt is er ook iemand gestorven.
Een zatlap die verdronken is in de gracht rond het kasteel.
Karhu schreef:ik hoop op nog een jaar Melt!
Keer terug naar Muziek en Uitgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten