Tijd kan soms absoluut relatief zijn, net als muziek. Ik vind het altijd mooi dat kunstzinnige dingen bestempeld kunnen worden als tijdloos. Dat is net als mijn post gedrag hier, ik lees graag maar post niet actief. Tenzij ik het waard vind om mijn muzikale trip te delen. Dan bestempel ik mijn mix dus waardig genoeg om te beleven en te delen.
Tijdens mixen raak ik vaak raak ik toch in een bepaalde vibe, als ik muziek juist aan elkaar plak en er een geheel ontstaat. Dan luister ik het na of ik er echt ontzettend tevreden over ben. (er zit bass overload in deze mix op een goed geluidsysteem. Digitaal heeft ook zijn beperkingen, voor mij dan!
Enjoy the ride, if you like "DeeP"House anno 2017 (goede invloeden van het verre oosten zijn aan het binnentreden)
Kritische noot ... ik probeer het te begrijpen, maar soms kunnen werelden elkaar niet raken en valt er zeker over smaak te twisten.
Een blijk van waardering... het is altijd leuk als je plakkunsten kunnen inspireren en een beleving geven voor jou als luisteraar. Durf wel van A tot Z te luisteren want dan is de puzzel en beleving compleet