Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

10gr Morning Glory - Geen effect

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

10gr Morning Glory - Geen effect

Berichtdoor Ahote » za mei 25, 2013 1:30 pm

Heb gisterenavond 10gr Morning Glory zaden door de pepermolen gehaald, daarna alles voor ongeveer 45min in water laten trekken en dan de resten eruit gefilterd met een t-shirt. Had er ook nog wat geperst kiwisap en wat suiker bijgedaan voor de smaak.

Alles in één keer opgedronken en 3-4u later voelde ik nog niks. Ben daarna maar gewoon gaan slapen en afgezien van het feit dat ik mij nu best moe voel (maar ben ook pas na 3u gaan slapen) heb ik niets gemerkt.

Ligt dit nu aan mij, mijn bereiding, of wat? LSA, is dat eigenlijk wel een potente stof of zit er gewoon (bijna) geen LSA in die zaden die ik had?
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: 10gr Morning Glory - Geen effect

Berichtdoor Ivo » za mei 25, 2013 1:32 pm

Er zijn veel mensen voor wie LSA niks doet. Ik heb zelf eens 25 HBWR zaden opgegeten na ze heel fijn te malen en het deed helemaal niks. Ik weet niet of het aan de zaden ligt of dat sommige mensen er gewoon helemaal geen effect van hebben maar aangezien ik het al vaak gehoord heb en zelf zaden van meerdere bronnen geprobeerd heb, denk ik het tweede.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 10gr Morning Glory - Geen effect

Berichtdoor Aaltje » za mei 25, 2013 1:32 pm

De enige keren dat ik lsa heb gebruikt kwam ik naast de misselijkheid enkel in een droomachtige slaperige staat die veel gemeen heeft met de staat die ik ervaar net voor ik in slaap val. Ik vind het dus weinig meerwaarde hebben


Verzonden vanaf mijn kenzertrieste iPhone.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: 10gr Morning Glory - Geen effect

Berichtdoor Einstein » za mei 25, 2013 3:16 pm

Dergelijke LSA-bevattende zaden hebben een notoir onvoorspelbaar effect. In veel gevallen zal er inderdaad helemaal niks gebeuren. Als je op zoek bent naar een serieuze psychedelische trip moet je LSA links laten liggen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 10gr Morning Glory - Geen effect

Berichtdoor dimethyltryptamine » zo mei 26, 2013 4:49 pm

Ondanks dat de meeste mensen vrij negatief over LSA zijn, heb ik er alleen maar positieve ervaringen mee. Ik heb een paar keer Hawaiien Baby Woodrose gebruikt (gekocht bij de hoofdsponsor van dit forum, Hawaïse strain) en elke keer heb ik een gemiddelde tot redelijk zware trip gehad.

Ik weekte ze eerst 10 minuten in water van ong. 50 graden. Daarna pel ik het buitenste laagje eraf (dat dan zacht en papperig is geworden) eet de zaden heel, lang kauwen en in de mond houden, daarna doorslikken. En vervolgens drink ik het water waarin ik het heb laten weken.

Zowel ik als veel mensen die ik ken hebben met deze zaden en deze methode een zeer heftige, alhoewel niet echt psychedelische, ervaring gehad.
Avatar gebruiker
dimethyltryptamine
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 144
Geregistreerd: do maart 28, 2013 10:46 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron