Einstein schreef:Ik dacht dat je bij LSD zo'n 500-700% van je oorspronkelijke dosis nodig had om hetzelfde tripniveau te bereiken, Sublimo had daar ooit een handig grafiekje voor. Weet het niet helemaal zeker meer. Met truffels zal het in ieder geval ook wel zoiets zijn.
Einstein schreef:Ik dacht dat je bij LSD zo'n 500-700% van je oorspronkelijke dosis nodig had om hetzelfde tripniveau te bereiken, Sublimo had daar ooit een handig grafiekje voor. Weet het niet helemaal zeker meer. Met truffels zal het in ieder geval ook wel zoiets zijn.
EDIT: Volgens een onderzoekje op Bluelight valt het wel mee (is dezelfde grafiek, geloof ik), zie hier:
http://www.bluelight.ru/vb/threads/479297-The-Big-amp-Dandy-LSD-amp-Shroom-Tolerance-FAQ-and-Discussion-Thread
Dus zo'n 300%. Is eventueel wel te doen, maar het gaat hier dus wel om een gemiddelde van een niet al te grootschalig onderzoek.
XM77 schreef:Einstein schreef:Ik dacht dat je bij LSD zo'n 500-700% van je oorspronkelijke dosis nodig had om hetzelfde tripniveau te bereiken, Sublimo had daar ooit een handig grafiekje voor. Weet het niet helemaal zeker meer. Met truffels zal het in ieder geval ook wel zoiets zijn.
EDIT: Volgens een onderzoekje op Bluelight valt het wel mee (is dezelfde grafiek, geloof ik), zie hier:
http://www.bluelight.ru/vb/threads/479297-The-Big-amp-Dandy-LSD-amp-Shroom-Tolerance-FAQ-and-Discussion-Thread
Dus zo'n 300%. Is eventueel wel te doen, maar het gaat hier dus wel om een gemiddelde van een niet al te grootschalig onderzoek.
Top, klinkt plausibel. Bedankt voor het duidelijke antwoord ^^ 300% moet te doen zijn.
@Xeloc, valt mee als we gebruik maken van die gratis Psilocybe Hollandia samples =P
Sublimo schreef:Ook al verdubbel je de dosis, het wordt niet zo leuk als de eerste dag, wacht gewoon een weekje.
Einstein schreef:Ja, dat getal van 500-700% klopt dus niet helemaal, dat was mijn geheugen dat weer mankementen vertoonde Benodigde dosis van 300% is ook niet bepaald mild te noemen, maar ja, bij iedereen kan het verschillen, dus kijk maar uit voordat je ineens 3 keer te hard tript.
XM77 schreef:Point taken. We zien nog wel wat we precies doen, uiteindelijk is het zijn keuze. Ikzelf ga gewoon dag 1 truffels doen en dag 2 MDMA, heb ik tenminste geen last van (kruis)tolerantie. =P
One time I did mushrooms two days in a row, surprisingly I only noticed a very small decrease in effects. So little in fact that had I not known about psych tolerance before I might have not noticed it at all...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten