Einstein schreef:Had je van tevoren veel gegeten? Het is een goed idee om de ~3-4 uur van tevoren niets meer te eten, al kan je er het best wel voor zorgen daarvóór een (lichte) maaltijd te verorberen, trippen op geheel lege maag is ook niet alles.
MarkBeest schreef:Het zou ook heel goed kunnen dat het komt omdat het je eerste keer was, ik had hetzelfde de eerste keer met een halve portie maar dat schijnt vaker te gebeuren, 10 gram voelt voor mij in ieder geval véél beter aan dan die halve portie toen. Het is dat ik geen zin meer heb om een halve portie te proberen met de kans dat het weer shit is, maar heb toch zeer sterk mijn twijfels.
Einstein schreef:Blowen zou het effect meestal juist sterker maken Het kan ook gewoon toeval zijn, truffels pakken niet altijd even sterk uit.
Gman007 schreef:Mijn 1e keer voelde ik ook weinig. Neem gewoon 15 gram (zeker met je gewicht) en kauw er goed op en eet ze lekker op.. (nou ja lekker haha). Eet 3-4u van te voren niks. Zal vast een hele andere ervaring worden verwacht ik. Visuele deel is maar een klein deel van een truffel trip. Ik voel me altijd alsof ik in een stripboek zit.
Ik had trouwens niet direct erbij geblowd, vind dat geen chille combi.. Maar misschien als het maar niet wil komen dat je het alsnog kan doen.
En zorg voor non stop muziek!
Roomkaas schreef:Bedankt voor alle reacties! , ik heb besloten om maar meteen een volle portie te gaan kauwen, wel met een beetje chips erbij! me vriend heeft een soort protector dat sterren en het universum etc, projecteerd op de helekamer! dus dat trippen gaat denk ik wel goed komen dit keer
Gman007 schreef:http://www.megagadgets.nl/laser-stars-projector.html ??
Gman007 schreef:http://www.megagadgets.nl/laser-stars-projector.html ??
Gman007 schreef:Rookmachine erbij Mist in je kamer, sterren op je plafon.. Ik heb ook nog een open haard in mn studentenkamer.. Denk ook maar ff sparen en weer eens trippen haha.
justmakepeace schreef:Je kunt er ook gewoon soep van maken, wordt je ook niet zo misselijk en het wordt beter en sneller opgenomen. Je moet ze in kleine stukjes snijden op een snijplank ofzo, dan moet je ze in een pannetje in water dat net niet kookt flikkeren, 20 minuten op een laag vuurtje (zodat het niet kookt, anders gaan de werkzame stoffen verloren!) En dan gooi je er een zakje cupasoup naar keuze in en drink je het, met alle zooi onderin op, het hoeft niet in één keer, maar ik zorg wel dat ik het binnen een half uurtje op heb.
Roomkaas schreef:Dus, ook gewoon de stukjes die er inzitten gewoon opeten?
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten