Ik heb al eerdere ervaring met LSD en Truffels, dit was altijd met anderen aanwezig. Ik had al snel door dat ik teveel word afgeleid door de andere aanwezigen om optimaal van mijn trip te kunnen genieten.
Nu heb ik binnenkort een kans om alleen in mijn eigen huis te gaan trippen, en deze kans laat ik natuurlijk niet zomaar vliegen!
Ik heb 30g truffels besteld, 15g Hollandia en 15g Pajaritos.
Ik weet nog niet of ik deze hele dosis ga nemen, alhoewel ik hier wel door verleid word. (weggooien is natuurlijk zonde! ) Ik wil graag een diepere, serieuzere trip meemaken vergeleken met mijn vorige trips. Alhoewel die af en toe ook redelijk diep gingen, heb ik toch het idee dat ik niet het uiterste uit deze trips heb gehaald, mede dankzij de afleiding die andere mensen voor mij veroorzaakte.
Nu mijn vraag:
Is de kans op misselijkheid groter bij zo'n grote dosis truffels? En zo ja, is het zetten van truffelthee een goede manier om dit te voorkomen? (ben nooit echt vies geweest van de truffel smaak, en ook niet echt misselijk geworden, maar ik wil het liefst dit risico zo veel mogelijk verminderen.)
Misschien schrijf ik later nog een tripreport. Het hangt er een beetje vanaf of het de moeite waard gaat zijn