Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

5-MeO-DMT

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

5-MeO-DMT

Berichtdoor Einstein » di jul 05, 2011 4:01 pm

5-MeO-DMT is structureel verwant aan het sterk visuele tripmiddel DMT. Het levert een vergelijkbaar intense ervaring als DMT, maar veroorzaakt doorgaans vrijwel geen visuele effecten.
Iemand ervaring hiermee? Begin toch wel gruwelijk benieuwd te worden naar het minder visuele broertje van DMT. Wikipedia heeft het over "inzicht in de leegte", wat zou ik me hierbij voor moeten stellen?
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Kraak » di jul 05, 2011 6:08 pm

Zelf nooit gebruikt maar ik heb wel vaak gehoord dat dit voor een agressievere en minder fijnere DMT ervaring zorgt, met dus meer kans op een minder leuke trip. Maar verder geen idee, ben ook wel benieuwd. Maar voorlopig hou ik het op echte DMT :love:
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Einstein » di jul 05, 2011 6:19 pm

Hmm, en ik vond DMT al agressief :P Maar ik blijf benieuwd, ergens lijkt het me prachtig spul.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Sadpanda » di jul 05, 2011 9:54 pm

Heb het zelf gehad maar niet echt ballen voor gehad dus weer afgegeven aan een andere DF'er, heb nu zelf wel gewone n,nDMT bemachtigd (dankje voor de pijp btw :love: ) dus dat ga ik binnekort proberen! :kleuter:
Avatar gebruiker
Sadpanda
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: di feb 22, 2011 11:44 am
Woonplaats: Alaska alaska

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Kraak » di jul 05, 2011 10:11 pm

Uit wat voor pijpje ga je de DMT roken? Just curious, zoek nog steeds naar andere manieren om DMT te roken, heb al 6 pijpjes voor mijn DMT :)
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Sadpanda » di jul 05, 2011 10:12 pm

Sjarel schreef:Uit wat voor pijpje ga je de DMT roken? Just curious, zoek nog steeds naar andere manieren om DMT te roken, heb al 6 pijpjes voor mijn DMT :)


mm weet niet, het is een een langwerpig pijpje maar met meerdere spiralen, dus aardig wat ruimte om rook in te verzamelen/af te koelen, ik heb gehoord dat dumpie ervoor vouchde op het oude forum en dat scheen een DMTjunk te zijn, moet lukken. :beer:
Avatar gebruiker
Sadpanda
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: di feb 22, 2011 11:44 am
Woonplaats: Alaska alaska

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Einstein » wo jul 20, 2011 3:52 pm

Heb het net gedaan, het voelt ongeveer hetzelfde als DMT (en even intens), maar inderdaad met weinig visuals. Kleuren werden een heel stuk intenser en mijn hele gezichtsveld werd een tracer. CEV's waren vooral een soort kristallijne ruis, heel kleine, snel bewegende groene vierkantjes. Wazig spul :eek:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Kraak » do jul 21, 2011 12:52 am

Hoe kan het even intens zijn zonder de normale N,N DMT visuals?
Kan het moeilijk voorstellen, DMT met weinig visuals.. Je maakt me iedergeval wel echt erg benieuwd 8-) Mischien ook maar eens bestellen dan!
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Einstein » do jul 21, 2011 12:55 am

Het is meer het gevoel dat intens is dan de visuals, het voelt net zo hard als een lancering als DMT. De wereld lijkt ook heel anders, alsof er een lichtgevend laagje overheen zit, maar feitelijk zijn er gewoon weinig tot geen echte visuele vervormingen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Einstein » ma okt 03, 2011 9:36 pm

Net een hogere dosis gerookt, qua visuals heeft dit spul toch echt wel wat in zijn mars, al is het op dat gebied niet zo heftig als DMT. De lichamelijke bijwerkingen (op hol slaande ademhaling, enige misselijkheid) zijn nogal vervelend, wat toch nogal jammer is voor zulk fantastisch spul, want de visuals zijn echt fantastisch.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Sublimo » di okt 04, 2011 8:48 pm

Mijn 5-MeO-DMT ervaring, een hele tijd geleden, was helaas niet zo spectaculair als die van jou. :(
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Lµs. D » di okt 04, 2011 8:51 pm

Klinkt inferieur aan normale DMT dan..
Lµs. D
Offline
 

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Einstein » wo okt 05, 2011 12:36 am

Mja, je betreedt er geen werelden met aliens mee, maar het spul is wel op zijn eigen manier heftig (en niet alleen lichamelijk, dus). Voorlopig wegen de bijwerkingen even te veel op tegen de positieve effecten, orale inname met een MAO-remmer schijnt helaas ook bijzonder onprettig te zijn.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Lµs. D » wo okt 05, 2011 7:13 am

Ik hou sowieso niet van de bodyload van DMT, en dit spul klinkt fysiek alleen maar onprettiger met minder visuals. En de visuals zijn juist het vetste.. Ik betreed met DMT meestal m'n eigen fantasiewereld op een hele perfecte, transcedente manier; Lees m'n recente report erover zou ik zeggen, hij staat bij tripreports op de eerste pagina, en hij is enorm detailvol geschreven :).
Lµs. D
Offline
 

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Einstein » do okt 06, 2011 1:53 am

Dan is dit spul inderdaad niets voor jou :) Je moet het fysieke ongemak ook maar ervoor over hebben, vind het zelf ook veel te heftig op dat gebied. Misschien dat anderen er minder last van hebben.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Inhalicus » vr aug 24, 2012 12:07 pm

Wow, gister heb ik dit middel ook geprobeerd. Behoorlijk heftig als je het mij vraagt. Het gaf mij de meest intense body high die ik ooit heb ervaren. Het deed me denken aan de body high van MDMA maar dan veel en véél intenser. :keta:
Visuals waren ook aanwezig, alles was golvend aan het vervormen en ging bol staan. Tekeningen aan de muur kwamen los en gingen zwemen. Alles inclusief ik zelf dwarrelde door de kamer. Op de piek was ik even bang dat het te heftig was en ik moest kotsen, gelukkig hoefde dit niet.
Ondanks het heftige effect snapte ik nog wel goed hoe ik mijn lichaam kon besturen en wist ik waar in de kamer ik mij bevond. Ik ging op bed liggen, veranderde paar keer per seconden mijn houding omdat de lichamelijke rush veel te sterk was. Uiteindelijk ben ik maar opgestaan en heen en weer gaan lopen/zweven door mijn kamer. Alles leek bol en golfde als een zeepbel alle kanten op. Mentaal was ik vrij normaal maar door de intensiteit moest ik bewegen om het te kunnen handelen. Dit heen en weer lopen voelde ook erg MDMA-wappie aan.

De totale ervaring duurde zo'n half uur denk ik. Het werkt langer dan N,N-DMT en geeft een chillere en stabielere trip. Tenzij je een iets te grote hit neemt (wat makkelijk gebeurt) want dan wordt het gewoon te intens.

Ik had verwacht dat dit stofje meer op N,N-DMT zou lijken maar dit gaf toch wel een totaal andere ervaring. Ik kon de hele trip nog nuchter nadenken en wist ook waar ik me in de kamer bevond. Bij de "normale" DMT had ik met deze intensiteit al lang verstrikt geraakt in chaotisch door elkaar draaiende patronen zonder een seconden rust. De 5-MeO-DMT trip had een stuk meer rust, het was stabieler en niet desoriënterend zoals N,N-DMT dat is. Wat wel ontbrak was het spirituele gevoel. Ook het psychedelische gehalte lag ook een stuk. lager.
Avatar gebruiker
Inhalicus
Guppekop
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 590
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:39 pm
Woonplaats: ZH

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Davinci » vr aug 24, 2012 12:42 pm

De ervaringen met 5-MeO-DMT veschillen echt wel heel sterk per persoon.
Bij mij komt er altijd een lichtelijke misselijkheid aan te pas en reis ik naar niet zo visuele maar vooral lugubere en duistere jachtvelden.

Niet echt voor beginners.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Maddog » ma aug 27, 2012 12:28 pm

Ik zag laatst vooral aardse plekken, tussen het gordijn van stippen en treepjes door.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Hi-Hat » ma okt 08, 2012 4:43 pm

Iemand dit spul wel eens gesnoven?
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Rups » do okt 11, 2012 3:42 pm

Wel eens wat over gehoord inderdaad, sta nog op mijn to-do list :) Maar eerst binnenkort maar eens dmt proberen, die staat nu echt op nummer 1.
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

5-MEO-DMT

Berichtdoor marcko » zo feb 23, 2014 12:21 pm

Ik heb dit besteld; mijn verwachtingen zijn hooggespannen. Ik wil het roken met een base-pijpje heb geen speciale dmt-pijp. Ik hoor graag jullie ervaringen.
Marcko de nieuwe forumpiraat, schijt aan alle regels.
Pompt die shit in 5/4 maat, comments scherp als egels.
Deze man is adequaat als het hoofd van de penose.
Liquideert je met zijn woorden ondanks zijn psychose!
Avatar gebruiker
marcko
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 175
Geregistreerd: wo okt 16, 2013 3:58 pm

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Soma » zo feb 23, 2014 6:00 pm

Rups schreef:Wel eens wat over gehoord inderdaad, sta nog op mijn to-do list :) Maar eerst binnenkort maar eens dmt proberen, die staat nu echt op nummer 1.


Is bij mij ook een stof die K absoluut snel wil proberen, eerst DMT, dan 5-MeO-dmt

:rock2:

leuk topic
- I can line dance if you can hold the straw steady -
Avatar gebruiker
Soma
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: ma okt 01, 2012 4:15 pm

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor marcko » za maart 01, 2014 9:47 am

Heb het gisteren gekregen het kwam uit Polen; hele scheikundige documenten erbij. Je wordt echt gelanceerd en kan niet meer blijven staan. idd geen visuals; wel vreemde lichamelijke sensaties.
Marcko de nieuwe forumpiraat, schijt aan alle regels.
Pompt die shit in 5/4 maat, comments scherp als egels.
Deze man is adequaat als het hoofd van de penose.
Liquideert je met zijn woorden ondanks zijn psychose!
Avatar gebruiker
marcko
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 175
Geregistreerd: wo okt 16, 2013 3:58 pm

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Poseidon » di maart 04, 2014 12:43 pm

marcko schreef: wel vreemde lichamelijke sensaties.

Kan je daar misschien wat meer over uitwijden?
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor marcko » di maart 04, 2014 2:17 pm

Nou ik werd heel licht in mijn hoofd en kon mijn armen niet meer langs mijn lichaam houden had sterk de neiging om ze in de lucht te steken.
Marcko de nieuwe forumpiraat, schijt aan alle regels.
Pompt die shit in 5/4 maat, comments scherp als egels.
Deze man is adequaat als het hoofd van de penose.
Liquideert je met zijn woorden ondanks zijn psychose!
Avatar gebruiker
marcko
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 175
Geregistreerd: wo okt 16, 2013 3:58 pm

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Poseidon » wo maart 05, 2014 5:26 am

marcko schreef:Nou ik werd heel licht in mijn hoofd en kon mijn armen niet meer langs mijn lichaam houden had sterk de neiging om ze in de lucht te steken.


Eigenlijk net zo iets als wanneer een SWAT met getrokken wapens binnen komt vallen? :eek:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Basshoven » wo maart 05, 2014 7:48 am

:grin:
Basshoven
Offline
 

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Fool » di apr 07, 2015 1:43 pm

@JongGeleerd Kun je hier wat meer over kwijt, ik ben hier wel in geinteresseerd? :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Perry » di apr 07, 2015 2:19 pm

Het was een korte, heftige, mooie ervaring. Mijn beeld veranderde in duizenden zeshoeken (een beetje zoals vliegen zien, maar dan meer vakjes) Daarbij ging alles glinsteren. Hierna ben ik naar de wc gelopen (was meer zweven) als zekerheid bij mogelijk braken. Uiteindelijk met emmer terug gelopen. Voor mijn gevoel duurde dat laatste maar heel even en dat eerste vrij lang. Maat van me vertelde echter dat ik vrijwel direct naar de wc liep en daar super lang zat.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 5-MeO-DMT

Berichtdoor Fool » di apr 07, 2015 6:43 pm

Ah oke, thanks, 15 milligram gerookt las ik ergens anders? :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Volgende

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner