drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Einstein schreef:Ben je een dagelijkse tripper of zo? Lekker bezig als je met zo'n dosis al niet eens meer iets bijzonders ervaart
lolnoob schreef:dat zou je dan toch moeten inzien terwijl je tript
Delysid Vicious schreef:Misschien kan je dan samen met sim een filmpje maken, gelijk een stuk overtuigender.
derik schreef:nou ja ik wilde het gewoon nog 1 keer goed doen, met een hele hoge dosis, normaal trip ik lekker van 10 gram gedroogd, maar deze keer was niet echt veel beter of sterker of intenser het viel vet tegen , het was gewoon ff een hype in me leven die nu weer over is over 4 weken een crossmotor kopen lekker baggeren op een stukje land , ik probeer alles uit in me leven, maar dan wel tot het uiterste, sommige noemen het dom, ik noem het leven, en leven is weer voor iedereen anders.
mvg rik
Sublimo schreef:Als je er zo over denkt, laat die hoge dosis dan maar, daar wil je niet aan beginnen.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten