Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Aaval tijdens het trippen

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Aaval tijdens het trippen

Berichtdoor WhoisThatGuy » wo dec 28, 2011 5:37 am

Ik heb vandaag met een aantal mensen wat van die gratis truffels genuttigd.
Alles ging wel en lekker tot op eens een bekende van me fucking strak planking deed in zijn stoel ogen wijd open hapte heel diep naar adem viel van zijn stoel lag een een sec of 20 op de grond en kwam weer bij.
het eerst waar het me aan deed denken is een epileptische aanval?
of een psychose al weet ik niet helemaal of dit overeenkomt met zulke heftige lichamelijke reacties.
hij was toen die bij kwam ook erg moe en wou slapen maar omdat niemand wist of dit slim was is dit niet gebeurt.
ik weet niet pressies hoelang die aanval duurde omdat ie al even stil was min of 20 dus zou best kunnen dat hij best lang weg geweest is.
maar uiteindelijk vraag ik me af? gewoon echt wtf wat was dit en waardoor?
en wat doe je op zon moment ?

even nog voor de duidelijkheid dit was geen bad trip der was zon zwaare reactie echt geen woorden voor en hij was verder niet panisch aan het doen en heeft zijn trip wel als vet ervaren.
stond echt op et punt een ambu te bellen maar ja :woeh: hoe leg je dat uit.
de rest van de avond daar voor was wel super vet deed iedereen gezellig mee met lullen alleen zo als een zooitje mensen op de paddo's kunnen bazelen
Devil Fish schreef:re-sie-kleren :P reclasseren is een ander woord :grin:
Avatar gebruiker
WhoisThatGuy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:48 pm

Re: Aaval tijdens het trippen

Berichtdoor Stefaan » wo dec 28, 2011 11:40 am

Ik ben geen dokter en zou niks over het probleem zelf kunnen zeggen, maar als je denkt dat je een ambulance moet bellen moet je dat gewoon doen.. Niks is meer waard dan het leven van die persoon. Gewoon de waarheid ook zeggen dan tegen het personeel. Ze zullen heus wel vaker drugsslachtoffers meemaken...
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Aaval tijdens het trippen

Berichtdoor Einstein » wo dec 28, 2011 2:10 pm

Zou best een epileptische aanval of zo geweest kunnen zijn, ja. Misschien had de persoon in kwestie aanleg voor epilepsie, weet je of epilepsie in zijn familie voorkomt?
Verder wat gyan007 zegt.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Aaval tijdens het trippen

Berichtdoor WhoisThatGuy » wo dec 28, 2011 5:47 pm

nop niet dat hij weet ieder geval zo ie zo maar even gezegd dat die langs zijn huisarts moet gaan.
vandaag was hij ook weer gewoon helemaal de oude op beetje brak zijn na :conf:
Devil Fish schreef:re-sie-kleren :P reclasseren is een ander woord :grin:
Avatar gebruiker
WhoisThatGuy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:48 pm

Re: Aaval tijdens het trippen

Berichtdoor Velvet » vr dec 30, 2011 4:19 pm

Naast wat hier boven is gezegd kan misschien het volgende ook nog hebben meegespeeld.
Op het moment dat een trip behoorlijk intens is, kan het soms zijn dat mensen onderbewust vinden dat ze te hard gaan en dat ze het eigenlijk wat willen remmen.
Het zelfbeschermingsmechanisme kan dan ook zeker dit soort psychosomatisch klachten te weeg brengen.
Avatar gebruiker
Velvet
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: do dec 29, 2011 2:03 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner