Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

advies gevraagd

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

advies gevraagd

Berichtdoor jajest » vr dec 31, 2021 1:02 am

Na het zien van een documentaire op CANVAS waarbij éénmalig een dosis psilocybone werd gegeven aan chronisch depressieve personen was mijn interesse gewekt. Ik was geïntrigeerd door de lovende reacties van de betreffende personen zo in de zin van “ik kan nu eindelijk mezelf weer zijn” en “ik kan nu negatieve dingen loslaten” … Ik besloot op 24high een 5-tal doosjes magische truffels te bestellen met in ieder doos 6x 1 gr. In eerste instantie wou ik microdoseren uittesten en daarna eventueel een trip met 10 of 15 gr.



De allereerste keer dat ik één gram magische truffels nam was rond 11u in de voormiddag. In de loop v/d namiddag merkte ik dat de onrust in mij plaats gemaakt had voor een serene kalmte waarbij ik weer aandacht kreeg voor de dingen rondom mij. Waarbij ik mij goed kon focussen en genieten van iets. Iets wat me in normale omstandigheden niet lukt. Ook dag 2 merkte ik nog wat resultaat hiervan en dag 3 ook nog wat. Op dag 4 nam ik een 2de microdosis vol verwachting want dit resultaat had ik nooit durven dromen. Wat ik ervaarde was vergelijkbaar met een pil benzodiazepine die me normaal ook in zo’n rusttoestand brengt maar ik weiger benzo’s te nemen vanwege de verslaving/gewenning enz. Het is en blijft chemische troep. Moest dit natuurproduct (magische truffels) mij min of meer hetzelde resultaat kunnen geven, ik spring een gat in de lucht. Zoals gezegd nam ik op dag 4 een tweede keer één gram. Maar … niks meer … de ervaring van de eerste keer bleef uit. Ook op dag 7, dag 11, … geen merkbare gevolgen meer.



Ik besloot daarom over te gaan op plan B en een keer in een rustige setting een zwaardere dosis te proberen. Na veel wikken en wegen nam ik 6 gram. Ik ervaarde … helemaal niks ! Hoe kan dit ? De eerste keer met slechts 1 gram, een veelbelovend resultaat en verder niks meer. Ik blijf er echter in geloven ! Wat raden jullie mij aan ? Hoe moet ik verder ? Blijven microdoseren ? Een éénmalige inname van bvb 15 gram ? Andere soort truffels bestellen ? Paddestoelen kweken ? 2 dingen snap ik niet: waarom geen verdere resultaten met het microdoseren ? en waarom geen enkele reactie bij 6 gram inname ? Graag advies waarvoor dank bij voorbaat.

Marc (54 jaar)
jajest
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: vr dec 31, 2021 1:00 am

Re: advies gevraagd

Berichtdoor Perry » wo jan 26, 2022 5:07 am

Kan je ons misschien vertellen over je (gemiddelde) dieet? Gebruik je medicatie? Welke truffels had je? Heb je de truffels zo lang mogelijk gekauwd voordat je deze doorslikte?

Wat betreft een sterke anti-depressieve werking, helpen in mijn ervaring LSD en DMT enorm goed tegen depressie. Mits dit in de juiste setting gebruikt wordt. Mijn aanpak destijds was het kijken van Disney/Pixar/Dreamworks films (kleurrijk + makkelijke boodschap/moraal) met een kladblok voor mijn neus en een chatroom op mijn tweede scherm. Ik noteerde gedachten waarvan ik dacht dat deze belangrijk waren en heroverwoog het nut hiervan de volgende dag. Hiermee ben ik uit mijn diepste put geklommen enkele jaren terug.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: advies gevraagd

Berichtdoor Jmths » wo jan 26, 2022 3:38 pm

Als je benzodiazepines gebruikt is er natuurlijk al enige instabiliteit aanwezig en is het aan te raden voorzichtig te wezen wanneer je (ook) andere potente psychoactieven tot je neemt. De combinatie benzodiazepine & truffels kent wel enig misbruik potentieel.

Synthetisch of natuurlijk zegt niet alles, van natuurlijk middelen kun je bijvoorbeeld ook onnodig misselijk worden. Het ideaal voor therapeutische toepassing is als je het mij vraagt 4-AcO-DMT maar die is verboden omdat deze als Psilocine ester wordt gezien.

Dat je van de 6 gram niets merkt kan te maken hebben met tolerantie wat zich snel ontwikkelt met truffels, maar ook omdat natuurlijk product niet altijd consistent is qua psychoactieve inhoud, het kan te maken hebben met verwachting, dat je de effecten nog niet goed herkent omdat deze je nog vrij nieuw/onbekend zijn.

Het idee met microdoseren is vaak ook dacht ik dat je er steeds 3-4 dagen tussen houdt dacht ik.

Tast het vorrzichtig / rustig af, probeer een beetje voor jezelf een doelstelling te concretiseren waarmee je een middel gebruikt, dat mag ook ontspanning wezen, bekend raken met, etc.

Ik zou de potentie van truffels niet onderschatten, als je bewust een stevige ervaring wilt mee maken en je je hierbij comfortabel voelt kun je 15 gram uitproberen. De effecten van truffels kunnen ergens ook een beetje onvoorspelbaar wezen en energie kosten i.t.t. benzodiazepines. Lang verhaal kort, gebruik gewoon je gezond verstand en de rest ontpakt zich als vanzelf.

Het meest relevante verschil tussen truffelsoort in dat ze per gram meer of minder psilocybine/psilocine bevatten, zoals ik al zei is de potentie van dit plantmateriaal makkelijk te onderschatten. Als je hoogmoedig ergens aan begint kan het gebeuren dat je een keer meer afkauwt dan dat je had verwacht, je komt er vanzelf wel achter maar het kan nooit kwaad om nogmaals te benoemen.

Veel plezier, af en toe je ervaringen opschrijven kan interessant / leuk wezen, doe vooral je ding.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner