Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Allebei een halve portie?

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Allebei een halve portie?

Berichtdoor Rhinestoneyes » wo aug 07, 2013 1:13 pm

Beste trippers,
ik heb al een aantal keer getript en gespaced in mijn leven, en ik ben ook een groot fan van de philosopher's stone. Mijn vraag is nu, wordt de gevoeligheid van je lichaam voor psylocibine kleiner als je vaker getript hebt? Want ik wil vanavond met een vriendin van mij gaan candy flippen, en we willen niet te erg van de wereld zijn, dus zouden we een dosis van 15 gram in tweeen kunnen splitsen, of zouden we er dan niks meer van merken? (zij heeft het ook al een paar keer gedaan).
thanks!
Rhinestoneyes
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: do jul 04, 2013 8:44 pm

Re: Allebei een halve portie?

Berichtdoor Ahote » wo aug 07, 2013 1:16 pm

dat is echt wel heel weinig maar-
als je er ervaring mee hebt kan je het het beste zelf inschatten. voor mijzelf weet ik dat een kleine dosis niets zal uithalen en dat ik beter zeer veel pak maar dat ben ik, neem je beslissing gebaseerd op je eigen ervaringen.
veel plezier iig
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: Allebei een halve portie?

Berichtdoor frozentoast » wo aug 07, 2013 1:22 pm

Candyflippen is LSD met MDMA, het word met truffels minder vaak gedaan maar schijnt goed te kunnen. Hou het bij beide inderdaad laag, aangezien je beide effecten door elkaar heen wil voelen.
Laatst bijgewerkt door frozentoast op wo aug 07, 2013 1:23 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Allebei een halve portie?

Berichtdoor Rhinestoneyes » wo aug 07, 2013 1:23 pm

Ahote schreef:dat is echt wel heel weinig maar-
als je er ervaring mee hebt kan je het het beste zelf inschatten. voor mijzelf weet ik dat een kleine dosis niets zal uithalen en dat ik beter zeer veel pak maar dat ben ik, neem je beslissing gebaseerd op je eigen ervaringen.
veel plezier iig

Ik heb altijd hele porties genomen geloof ik, maar aangezien ik redelijk licht ben (50 kilo) lijkt mij dat het wel zou moeten werken..
Rhinestoneyes
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: do jul 04, 2013 8:44 pm

Re: Allebei een halve portie?

Berichtdoor Einstein » wo aug 07, 2013 1:23 pm

Rhinestoneyes schreef:Mijn vraag is nu, wordt de gevoeligheid van je lichaam voor psylocibine kleiner als je vaker getript hebt?

Niet heel erg, behalve op heel korte termijn, een dag of 5-7 na een psychedelische trip zal je inderdaad minder gevoelig zijn. Daarna is die tolerantie weer weg.
Met enige ervaring kan je vermoedelijk beter wat meer nemen, een halve portie is inderdaad erg weinig.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Allebei een halve portie?

Berichtdoor Rhinestoneyes » wo aug 07, 2013 1:25 pm

Einstein schreef:
Rhinestoneyes schreef:Mijn vraag is nu, wordt de gevoeligheid van je lichaam voor psylocibine kleiner als je vaker getript hebt?

Niet heel erg, behalve op heel korte termijn, een dag of 5-7 na een psychedelische trip zal je inderdaad minder gevoelig zijn. Daarna is die tolerantie weer weg.
Met enige ervaring kan je vermoedelijk beter wat meer nemen, een halve portie is inderdaad erg weinig.

Voor de duidelijkheid: we gaan dragon's dynamite halen, wat ik gehoord heb is dit best wel een sterke soort truffel.. zou dit niks uitmaken? 17,50 per portie :|
Rhinestoneyes
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: do jul 04, 2013 8:44 pm

Re: Allebei een halve portie?

Berichtdoor Einstein » wo aug 07, 2013 1:41 pm

Hmm, ik zou in jouw geval driekwart portie gepakt hebben, denk ik. Een halve portie is überhaupt erg weinig, welke soort je ook neemt :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Allebei een halve portie?

Berichtdoor Klimtox » do aug 08, 2013 12:00 am

Einstein schreef:Hmm, ik zou in jouw geval driekwart portie gepakt hebben, denk ik. Een halve portie is überhaupt erg weinig, welke soort je ook neemt :P


Dat zou ik ook doen. En een (voor jou) standaard hoeveelheid MDMA erbij.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner