Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ayahuasca ervaring - VRAAG OVER INZICHTEN?

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Ayahuasca ervaring - VRAAG OVER INZICHTEN?

Berichtdoor Jaryd » zo aug 20, 2017 5:13 pm

Hallo allemaal,

Enkele maanden geleden heb ik ayahuasca genomen. Nooit eerder had ik drugs genomen, maar ik werd aangetrokken door de effecten en 'natuurlijkheid' van de drug.

Ik deed het met een specifieke reden: Ik wilde mijn missie hier op aarde weten. Het heeft mij getoont wat ik moet gaan doen, of wat mijn hart verlangt: het helpen van bejaarden of gehandicapten en daklozen.

Nu, tijdens de ceremonie onderga je het proces en accepteer je de lessen. Nu dat ik terug 'normaal' in mijn ego ben, snap ik niet waarom ze dit van mij verlangt?

Een beroep in de zorgsector spreekt mij niet aan. Ik ben na die ceremonie toch gaan horen achter de mogelijkheden, maar toch wil ik precies met andere dingen verder gaan - ben bezig met coaching van mensen en hoewel dat ook nog niet écht met passie wordt gedaan, snap echt niet waarom de zorgsector :O.

Vertelde me ook dat ik best kon switchen van hobby: doe fitness, zou me beter amuseren met voetbal zei ze. Nu heb voetbal uitgeprobeerd, is ook écht niet mijn ding.

Ik heb wel kleine stappen genomen om te kijken of deze dingen mij lagen, maar zegt me gewoon niet veel. Hoe moet ik dit nu oppakken? Is dit een les dat ik nog niet accepteer of moet ik toch zelf zoeken wat ik leuk vind om te doen?

Bedankt voor de hulp,
Jaryd
Jaryd
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: zo aug 20, 2017 5:03 pm

Re: Ayahuasca ervaring - VRAAG OVER INZICHTEN?

Berichtdoor snuifduif » zo aug 20, 2017 9:05 pm

Ik zou niet teveel waarde hechten aan van die zweverige trip inzichten, die zijn vaak niet erg reëel
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Ayahuasca ervaring - VRAAG OVER INZICHTEN?

Berichtdoor Hakvlees » za aug 26, 2017 11:38 am

Je moet niet verwachten dat in 1 trip alle vragen in je leven magisch beantwoord worden, je moet inzichten de tijd geven om te bezinken en dan ervaar je vanzelf subtiele veranderingen in hoe je met dingen om gaat en wat je belangrijk vindt. Als je het idee hebt dat een trip een positief effect op je heeft gehad kun je er over een tijdje nog een doen, dan zul je misschien weer wat nieuwe gedachten ontdekken.
Alhoewel ik zelf nooit Ayahuasca heb gebruikt, ik trip wel regelmatig om even mn hersenen door te spoelen en alle aangekoekte kantooronzin los te maken. Elke trip levert wel weer een stukje inzicht op maar nooit zijn in éen keer al je vragen beantwoord. Bovendien zou ik ook niet ineens drastisch veranderen omdat je het idee hebt dat iets je heeft verteld dat dit je roeping is.
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: Ayahuasca ervaring - VRAAG OVER INZICHTEN?

Berichtdoor Aap » ma dec 03, 2018 2:02 am

Late reactie maar goed.

Ayahuasca is geen drugs maar een medicijn.
Ayahuasca kan je dingen laten zien die je op dat moment nodig hebt. Intenties zijn goed om te hebben. Spreek ze uit.
Ayahuasca is geen quick scan.

Ayahuasca is een serieus (wordt als serieus) beschouwd.
Aap
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 43
Geregistreerd: zo dec 28, 2014 8:41 pm

Re: Ayahuasca ervaring - VRAAG OVER INZICHTEN?

Berichtdoor Gaia » di dec 04, 2018 9:39 am

Ayahuasca brengt je terug in je natuurlijke staat en maakt je los van alles wat je hebt geleerd in je opvoeding of door cultuur. Het gaat terug naar jouw nature. Aya zegt je ook niet wat je MOET doen. Het geeft suggesties, en brengt je op andere ideeën, het is aan jou wat je er mee gaat doen.
Misschien moet je het nog een paar keer doen om duidelijk te krijgen wat jouw missie is. Of misschien zou je eens Huachuma moeten doen. Die is wat aardser en praktischer in zijn verhaal. Ik vind de golden teacher trouwens ook heel praktisch en aards
Avatar gebruiker
Gaia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: ma nov 19, 2018 10:54 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner