Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Bang

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Bang

Berichtdoor tanita » do jul 07, 2011 10:43 pm

Hey,
Ik wil heel graag paddo's of truffels uitproberen maar nou zit ik met een paar vragen en ik hoop dat jullie er antwoord op hebben. Dit word de eerste keer voor mij natuurlijk. Ik wil het samen met mijn vriend doen maar niet alles gaat goed in mijn leven, ik voel me vaak down en heb best veel aan m'n hoofd. Nu is mijn vraag of het wel verstandig is om in zo'n periode paddo's te gebruiken. Ik ben vanzelf wel heel vrolijk ingesteld het is gewoon dat ik nu veel aan mijn hoofd heb en ik ben bang voor een bad trip. Is een bad trip dan heel erg heftig en moet ik er ook echt bang voor zijn of overdrijf ik het een bbeetje? Misschien dat jullie ervaringen met me kunnen delen wil het wel heel graag uitproberen.
tanita
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: do jul 07, 2011 10:40 pm

Re: Bang

Berichtdoor muz1k » do jul 07, 2011 10:50 pm

Als je niet lekker in je vel zit kan ik je afraden om tripmiddelen te gaan gebruiken. Sowieso, en zeker voor je eerste keer, is het belangrijk om het in een vertrouwde omgeving, met vertrouwde mensen en met een goede mindset te doen. Muziek waar jij je prettig bij voelt kan helpen. Zorg ook dat je niet per ongeluk gestoord kan worden door mensen die arelaxt ervaart.

Door trippen komt je onderbewustzijn een beetje naar boven, en als het daar allemaal niet zo lekker zit, heb je niet zo'n fijne trip al leer je meestal van die trips wel, en dan niet alleen in het opzicht om het niet in zo'n setting te doen maar ook gewoon andere zaken.
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Bang

Berichtdoor tanita » do jul 07, 2011 10:52 pm

Oke dankjewel, ja mijn vriend vond ook dat we het best konden wachten tot we ons leven een beetje op een ritje hadden. Dus dan ga ik dat doen! Thanx
tanita
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: do jul 07, 2011 10:40 pm

Re: Bang

Berichtdoor Azgaza » do jul 07, 2011 11:01 pm

Hee, dit is het verkeerde subforum hier voor; ik verplaats je topic even, hopelijk heb je hem snel genoeg terug gevonden :)

Wat het antwoord op je vraag betreft; paddo's kunnen best wel een diepe, intense en persoonlijke ervaring opleveren en zeker als het de eerste keer is is het veel prettiger om niet al te veel aan je hoofd te hebben. Ik zou zeggen wacht op een mooi en rustig moment als alles een beetje goed is dan zal de trip ook veel fijner verlopen.

Als je er angstig in gaat is de kans op een moeilijke ervaring groter, dat betekent niet per se cliché bad, maar het lijkt me dan moeilijker om er echt van te genieten. Ik raad ff wachten dus ook aan.

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Bang

Berichtdoor Prometheus » do jul 07, 2011 11:24 pm

Ik sluit me volledig aan bij al het bovengenoemde. Daar moet natuurlijk wel bij gezegd worden dat een gezonde nerveuziteit voor je eerste trip iets anders is dan echt bang zijn voor een bad trip =)
Prometheus
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: zo jun 12, 2011 3:20 pm

Re: Bang

Berichtdoor tanita » do jul 07, 2011 11:30 pm

Nee ik ben er niet echt heel erg bang voor het is gewoon een onbekend terrein voor mij. Als ik er heel erg bang voor zou zijn zou ik er niet aan beginnen zoals ik nooit aan coke of ander soort drugs dan weed zou beginnen.
tanita
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: do jul 07, 2011 10:40 pm

Re: Bang

Berichtdoor Metaldevil666 » zo jul 10, 2011 2:04 am

Zoals gezegd is het af te raden om het te gebruiken tot je weer heemaal goed in je vel zit, maar wil je het toch erg graag proberen begin dan met truffels. Mijn vriendin heeft borderline, wat nou ook niet bepaald handig is icm tripmiddelen. Toch heeft ze al een aantal keer truffels gebruikt (ook toen het slechter ging dan "normaal") zonder problemen.
Ik heb zelf ook een keer truffels gebruikt in een periode waarin ik mij mentaal erg slecht voelde in de hoop antwoorden te krijgen op vragen waar ik mee zat. Deze heb ik niet gevonden maar ik heb wel heerlijk getript! Een welkome, vrolijke onderbreking in een donkere periode.

Nu is het natuurlijk zo dat iedereen anders reageert op psychedelica, maar risicobeperking is altijd verstandig ;)
Sowieso vind ik truffels een goede manier om kennis te maken met tripmiddelen omdat het niet zo intens is als bijv. paddo's (mits je net te veel neemt :p).
Zoek eens tripreports op waarin mensen bad gaan, dan heb je een idee wat het is en kun je zelf beslissen of je hier sterk genoeg voor bent en dit risico wil aanvaarden.
Zorg in ieder geval dat er een nuchter persoon bij is die de sitter FAQ goed door heeft gelezen zodat diegene weet wat hij of zij kan doen ;)

Samenvattend; zorg dat je goe d voorbereid de trip in gaat dmv alle mogelijke info op te hebben gezocht die je medetrippers en sittersook kennen.
Metaldevil666
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 32
Geregistreerd: di apr 12, 2011 2:09 am

Re: Bang

Berichtdoor lolnoob » zo jul 10, 2011 2:35 am

Ik vind het onzin om truffels minder intens dan paddo's te noemen, het zijn dezelfde werkzame stoffen. Wel nemen mensen met truffels meestal minder dan paddo's.

Gewoon niet doen als je je niet goed voelt, als je een beter moment uitkiest wordt het hoogstwaarschijnlijk een veel betere ervaring, het zou zonde zijn om bij de eerste keer niet goed in je vel te zitten.
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Bang

Berichtdoor Einstein » zo jul 10, 2011 11:49 am

Voor je eerste psychedelische trip is 2C-B misschien wat handiger dan paddo's als je bang bent om bad te gaan, 2C-B is doorgaans van zichzelf een te vrolijk stofje om snel een bad trip te veroorzaken en het is mentaal ook minder heftig. Het is wel nogal hersenloos knallen, paddo's zijn veel filosofischer.
Over het algemeen is het, hoe dan ook, een goed idee alleen psychedelica te nemen als je je goed voelt.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner