Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

cactus, mescaline

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

cactus, mescaline

Berichtdoor goejezuen » do nov 20, 2014 8:14 pm

goeieavond,

ik was een beetje op azarius en zamnesia aan het kijken naar cactussen. ik ben van plan wat verschillende te halen om zowiezo van te trippen, en om te groeien als dat nodig is. daarom dat ik jullie even vraag naar ervaringen zodat ik niet tegen beginneling dingen aan ga lopen met kweken of zelfs met eten ofzo :P of is er toevallig iemand die me kan doorverwijzen naar een site die er dieper op in gaan?

je kunt stukken bestellen van 6-8 centimeter en groter. gek genoeg is de iets grotere ook goedkoper? dus wat raden jullie me aan om voor bijvoorbeeld 2-3 man 1 of 2 keer te trippen? bijvoorbeeld 2 van elke soort halen, verder laten groeien en 1 jaar verder opeten ? of is het miss makkelijker om de bestelde stukken cactus gelijk in de blender te pleuren? of misschien ben je fan van zaden? kortom dus, brand los :kleuter:
goejezuen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 111
Geregistreerd: za maart 12, 2011 10:01 pm

Re: cactus, mescaline

Berichtdoor Verf » do nov 20, 2014 8:34 pm

Een cactus groeien is leuk, maar kan echt jaren duren voor je er iets aan gaat hebben. Peyotes groeien iets trager dan San Pedros, maar persoonlijk vind ik Peyotes veel mooier om op je vensterbank te hebben staan.

Een andere optie is natuurlijk zuivere synthetische mescaline, dat is net dezelfde stof, maar gemaakt in een labo. Mijn voorkeur gaat naar deze manier. Je kan lopen zeuren dat het niet the real deal is en dat het niet hetzelfde is, dat is het wél. Het enige verschil zit er in dat je niet jaren moet wachten en daarna mag je eindelijk je cactus waar je jaren heb voor gespaard opvreten. Met wat geluk heb je dan de trip van je leven, met wat pech lig je uren te kotsen.

Hoe je aan zuivere mescaline moet geraken gaan we je hier niet vertellen, al kan ik wel een tip geven om je eens te wenden naar de verborgen krochten van het internet.
"Spijt is wat de koe schijt"
-Herman Brood
Avatar gebruiker
Verf
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: di maart 22, 2011 6:30 pm

Re: cactus, mescaline

Berichtdoor Ivo » do nov 20, 2014 10:22 pm

Verf schreef:Je kan lopen zeuren dat het niet the real deal is en dat het niet hetzelfde is, dat is het wél.

Daarover kan je nog discussiëren. Er zitten tal van andere alkaloïden in cactussen, die ook allemaal (subtiel) bij kunnen dragen aan het effect.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: cactus, mescaline

Berichtdoor goejezuen » do nov 20, 2014 11:27 pm

mwaa de syntetische mescaline heb ik nix op tegen, maar niet de manier waar op ik het zou doen :P wil eigk het liefst die gore catussap in mn smoel proeven net zoals ik altijd al heb gedaan met truffels gewoon rauw opkauwen. maar zijn er geen mensen hier op het forum met ervaring in kweken of in bestellen en op eten? de hoeveelheid gegeten cactus bijvoorbeeld, verschillende soorten door elkaar bikken, etc.
goejezuen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 111
Geregistreerd: za maart 12, 2011 10:01 pm

Re: cactus, mescaline

Berichtdoor MrCactus » za dec 13, 2014 8:40 pm

De ziel van de San Pedro schijnt ook aanwezig te zijn en te helpen tijdens een trip.
Zie het boek: Ross Heaven: The Hummingbird's Journey to God.
MrCactus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: do maart 31, 2011 7:08 pm

Re: cactus, mescaline

Berichtdoor MrCactus » za apr 22, 2017 3:02 am

"Een cactus groeien is leuk, maar kan echt jaren duren voor je er iets aan gaat hebben.
Peyotes groeien iets trager dan San Pedros"

Twee fouten ....
1. Trichocereus soorten (San Pedro, Peruvian Torch) groeien relatief erg snel t.o.v. Peyote's.
Peyote's groeien heel veel trager dan San Pedro's, misschien wel 20 - 30 keer langzamer !

2. Een goed bewortelde San Pedro Cactus kan in een 20 cm pot zo'n 30 cm per jaar groeien, misschien wel meer.
Een stek van 40 cm x 6 cm is voldoende voor een trip.
Dus met twee grote San Pedro's heb je na een jaar al genoeg nieuw gegroeide San Pedro voor een trip.
MrCactus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: do maart 31, 2011 7:08 pm

Re: cactus, mescaline

Berichtdoor Partypipo » za apr 22, 2017 10:53 am

Ik heb twee bolivian en twee peruvian torches. Ook afgesneden stukken van een smartshop. Na een jaar ofzo hebben ze pas echt wortels en beginnen ze te groeien. Dus leuk dat ze 30 cm per jaar kunnen groeien, dat is pas na een jaar van alleen wortels groeien. Een jaar of 2 na het planten
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: cactus, mescaline

Berichtdoor MrCactus » za apr 22, 2017 7:45 pm

Na zo'n twee maanden bewortelen zie je nieuwe wortels aan de onderkant.
Hoe langer de wortels zijn hoe meer water en voedingsstoffen ze opnemen.
En hoe sneller de Cactus groeit.
Ik heb Cactus-wortels zo'n 1 cm per dag zien groeien in luchtige vochtige grond !

Haast
Als je haast hebt kan je ook San Pedro's in een pot kopen.
Een San Pedro Cactus in een pot is al goed beworteld, en groeit meteen verder. ;-)
MrCactus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: do maart 31, 2011 7:08 pm

Re: cactus, mescaline

Berichtdoor RicoRelDel » wo jun 21, 2017 1:41 pm

op internet verkopen ze tegenwoordig ook gedroogde stukken san pedro enzo, en verpoederd, zogenaamd als wierrook ;P
heeft iemand hierzo het wel eens besteld en gebruikt?! zo ja, goeie ervaringen mee?! ik las op een aantal sites van aanbieders tussen de reviews erg goede complimenten van klanten namelijk! Maar alsnog ben ik benieuwd naar wat mensen er hier van vinden of mee hebben ervaren, thx alvast
Don't judge someone because they sin differently than you!
Avatar gebruiker
RicoRelDel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: di maart 28, 2017 10:47 am
Woonplaats: Den Haag


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner