Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Changa

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Changa

Berichtdoor vork » ma okt 22, 2012 4:23 pm

Hoorde hier op Boom voor het eerst over.

Dit mengsel van planten zou qua trip meer op ayahuasca lijken dan op een dmt trip.
Het is om te roken en duurt langer dan een dmt trip (iets minder dan een half uur) Hieronder nog wat meer info hierover. Mensen die hier ervaring mee hebben?

What is Changa?

Changa is a smoking mixture containing similar ingredients to the Shaman's medicinal brew [i]Ayahuasca.


Although there are many varieties of Changa, like Ayahuasca the key active ingredients are consistently DMT and an MAOI.

The effects of Changa are considered by many to be more grounded than just DMT freebase smoked on its own. The effects have been reported as being similar to a short Ayahuasca trip. The duration of effects is slightly longer than that of freebase DMT, with reports of trips lasting up to 12 minutes. There have also been reports of Changa being used in conjunction with Ayahuasca to intensify and then later revisit the experience.

Changa is a lot easier to use than freebase DMT, and can be smoked through an ordinary pipe or water pipe. This is especially important, as DMT freebase can be typically difficult to vaporise on its own.

The percentages of DMT and MAOI concentration in the mixture are variable. A typical mixture would be characterised by breakthrough experiences at a dosage of approximately one pipe. There have also been reports of breakthroughs occurring with Changa that has been rolled into joints.[/i]
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Changa

Berichtdoor Hi-Hat » ma okt 22, 2012 4:30 pm

Ook op Boom dit voor het eerst mogen aanschouwen. Ben nieuwsgierig, dus ga dit topic zeker volgen.
Laatst bijgewerkt door Hi-Hat op wo okt 24, 2012 6:27 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Changa

Berichtdoor Aaltje » ma okt 22, 2012 4:41 pm

Azgaza weet hier meer over.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Changa

Berichtdoor Azgaza » di okt 23, 2012 8:15 pm

Changa :love: Geniale uitvinding; wat van m'n beste DMT trips waren er op en de grote lol is dat je het gewoon in een joint kan draaien en dat het even goed werkt als DMT freebazen uit een pijpje of bong. Changa is naar mijn gevoel vaak euforischer en warmer dan gewoon DMT en duurt inderdaad íets langer (maar ook weer niet zo veel langer, een half uur haalt het plateau er van zeker niet) maar dat het vaak zo euforisch bij mij was kán ook een kwestie van set en setting geweest zijn...

Goede changa wordt gemaakt door DMT op te lossen en in te laten trekken in een kruidenmix, bij voorkeur een die bijvoorbeeld Caapi bladeren bevat of een andere lichte MAOi; veel mensen hebben hun eigen mix. Op Boom festival heb ik hele fijne changa gehad; als ik het zelf eindelijk eens ga maken (heb de neiging men DMT op te roken voor ik er aan toe kom haha) dan denk ik dat ik met iig Caapi bladeren en munt ga werken; munt zodat de rook lekker cool wordt. Op DMTnexus of een site met een vergelijkbare naam (google) staat lekker veel info :)

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Changa

Berichtdoor vork » wo okt 24, 2012 5:18 pm

Thanks voor de info :mrgreen: Binnenkort maar eens zelf maken.
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Changa

Berichtdoor Azy » wo okt 24, 2012 6:20 pm

Ik heb ook al van changa gehoord die gewoon DMT met kruiden was, om het rookbaar te maken in een joint, zonder MAOI remmers erbij. Werken die dan zo goed dat er in zo'n hoeveelheid al iets van gemerkt wordt?
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Changa

Berichtdoor Ivo » wo okt 24, 2012 6:22 pm

Als er geen MAOI bij zit, ga je toch gigantisch veel DMT in een joint moeten gooien voor je echt iets merkt?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Changa

Berichtdoor Azy » wo okt 24, 2012 6:24 pm

Ivo schreef:Als er geen MAOI bij zit, ga je toch gigantisch veel DMT in een joint moeten gooien voor je echt iets merkt?


als het goed in die kruiden zit verwarmt het wel lekker op, ja het is zeker niet de effectiefste methode, heb ook niet gehoord van mensen die er echt mee breakthroughen ofzo, gewoon visuals ed.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Changa

Berichtdoor Saikedellik » wo okt 24, 2012 7:54 pm

Ivo schreef:Als er geen MAOI bij zit, ga je toch gigantisch veel DMT in een joint moeten gooien voor je echt iets merkt?


Ik heb het wel eens geprobeerd, gewoon 30mg DMT in een joint gedaan. Kreeg wel het super-rare DMT gevoel, had ook wel wát visuals, maar idd geen breakthrough of andere werelden ofzo... Maar het was opzich wel grappig, alleen de smaak :puke:
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Changa

Berichtdoor Einstein » wo okt 24, 2012 10:24 pm

Om echt rare DMT-trips mee te maken met een joint met alléén DMT schijn je zo 100 mg kwijt te zijn, als het al niet meer is. Als het echt goed in de kruiden zit scheelt dat misschien wel wat, maar echt efficiënt is het, denk ik, nog steeds niet. Kruiden moet je gewoon verbranden als je ermee aan het roken wilt en DMT kan daar niet zo goed tegen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Changa

Berichtdoor psychotrance » di jul 09, 2013 1:00 am

Gisteren changa gekocht van een of andere vage hippie, hij maakte het zelf zei hij, ik wou het wel eens proberen.
Ik kocht een half grammetje, omdat ik een gram wat veel vond, aangezien dmt / changa iets is wat je volgens mij niet zo heel vaak doet. Weet iemand hoeveel trips ik hiermee kan doen? m.e.w. wat is een goede dosis changa voor een trip?
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: Changa

Berichtdoor FranX » di jul 09, 2013 12:23 pm

Interessant topic.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Changa

Berichtdoor psychotrance » wo jul 10, 2013 4:33 pm

niemand die mij kan helpen? wat is een goede dosis changa om te trippen?
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: Changa

Berichtdoor Lizard King » di nov 26, 2013 1:21 am

Lange tijd geleden changa gekocht van nen rave-dude (was geen hippe, psychotrance) , waar een zekere hippie niet kon afblijven ;).
Ik heb ongeveer half uur lang kei hard getript van wat overschoot! Zeer intens, lang genoeg om van te genieten, maar kort genoeg om je hersenen te sparen van uitputting door de vele prikkels (zoals bij 8 uur lang lsd-trip wel het geval is).
tip: het moet ruiken naar turnpantoffels, dan heb je goede! (tip van diejen rave-dude)
Avatar gebruiker
Lizard King
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 206
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 9:24 pm

Re: Changa

Berichtdoor psychotrance » di nov 26, 2013 9:00 am

Lizard King schreef:Lange tijd geleden changa gekocht van nen rave-dude (was geen hippe, psychotrance)

nou, ik vond het een hippie. met zijn pluimen in zijn haar :p

maar even ontopic; het stonk inderdaad verschrikkelijk naar iets dat ik niet kon plaatsen, weet niet of ik er nu direct turnpantoffels in herkende ;)
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: Changa

Berichtdoor Lizard King » ma dec 02, 2013 10:06 pm

Da was em nie, die verkocht lachgas.
Den dude met zn DMT: da was diejen halven johnny die steeds handstand aant doen was :hulde:
Avatar gebruiker
Lizard King
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 206
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 9:24 pm

Re: Changa

Berichtdoor Changooo » vr dec 13, 2013 9:59 pm

Ik heb het mogen roken op Ozora,
Wat een avontuur was dat... Ik was zeker wel op de hoogte van dmt enz. maar echt niet verwacht dat het zo intens was, ik zat bij de mainstage savonds, super kleurvol, en ik nam 2 aardig grote hits,mijn longen waar tot de rand gevult zegmaar haha, ik hield het een halve minuut in blies het uit, en mijn ziel verliet samen met de rook meteen mijn lichaam, alle details van het podium en dansvloer verdwenen, mensen werden sillouttes en verdwenen later ook, ik zag alleen nog maar kleuren, alles begon om zich zelf heen te draaien en ik viel met mijn ogen wagenwijd open naar achteren, alle sterren boven mij begonnen zich te vormen in geometrische vormen en er kwam lijnen tussen de sterren die met elkaar waren verbonden, toen ging ik liggen en deed ik mijn ogen dicht, toen kreeg ik dmt-achtige visuals, ook heel intens, het duurde ongeveer 10 minuten maar het voelde wel bijna een dag, wat een ervaring... zeker voor herhaling vatbaar, maar onderschat het zeker niet !, die geur zal ik ook nooit weer vergeten, heel soms ruik ik het nog eens :)
Changooo
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: vr dec 13, 2013 9:53 pm

Re: Changa

Berichtdoor NiandraLades » wo jan 08, 2014 8:43 pm

Zijn er hier nog meer mensen die ervaring met changa hebben? En waar ik ook benieuwd naar ben, hoe is de ervaring vergeleken met pure DMT?

Ik heb het aanbod gekregen een changa mix te testen, en mijn interesse is wel gewekt. Maar als het zo sterk lijkt op een (korte) ayahuasca trip vraag ik me af of het misschien te heftig voor mij is (na alle verhalen die ik over ayahuasca heb gelezen).
Don't you want sunshine
Instead of photolights?
Avatar gebruiker
NiandraLades
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: do feb 16, 2012 3:47 pm

Re: Changa

Berichtdoor Mismieter » za maart 22, 2014 6:54 pm

NiandraLades schreef:Zijn er hier nog meer mensen die ervaring met changa hebben?


Voor deze vraag heb ik, na jaren inactief mee te lezen, even een accountje aangemaakt :)

Gisteren in België op een teknoparty geweest. 2 speakertorens in het bos, tussen stacaravans in op een privéterrein. Kampvuurtje etc. , gezellig sfeertje en wat biertjes, joints en wat pep waren al gepasseerd.

Ik heb nog nooit DMT gehad, maar heb er wel interesse in om het een keer te proberen. Bijna alle gangbare psychedelics heb ik geprobeerd, behalve paddo's nog niet.
Terwijl ik aan het kampvuur zat, komt opeens een gozer naast me zitten en vroeg of iemand DMT wilde. Na een kort gesprekje, bleek het om Changa te gaan wat hij zelf had ''gemaakt''. Hij had het een licht mint geurtje gegeven en het waren gewone kruiden met wat takjes.

Nadat ik (dacht ik) goed was gaan liggen voor het kampvuur, maakte hij een pijpje klaar met een redelijk gevuld zeefje waarvan hij achteraf zei dat het 60mg was.

In het verleden alleen Salvia 1 keer geprobeerd via een pijpje, maar het ging me redelijk goed af. Op het moment dat ik begon te teugen (in 1x langzaam opgeteugd) begon na welgeteld 5 seconden al een pixelregen voor mijn ogen en de muziek ging een tandje langzamer. ''Heel snel maar het hoort er wel bij'' dacht ik, vanaf dat moment begon er een toch wel lava achtige visuals voor mijn ogen op te treden. Toen ik naar boven keek in de bomen, leek een grote tak alsof het aders waren die ik door een microscoop bekeek, fel oranje. Ik begon een beetje misselijk te worden, mede omdat ik tóch niet goed was gaan liggen en ik had totaal geen hoofdsteun, probeer dat maar eens duidelijk te maken met een dichte mond vol rook :woeh:, een opgefrommelde trui werd tot kussen benoemd :rock:

De misselijkheid zette door, jammer, even snel over gegeven wat toch wel een ''zuiverend'' gevoel gaf zoals ik wel eens met truffels had. Door al dat gedoe werd ik echt afgeleid van de trip jammer genoeg maar visuals in steeds andere patronen werden fullscreen op me af geschoten. Na 10 minuten was ik ''bij'' en na een kwartier nuchter, met knallende hoofdpijn. Ik voelde me wel gelukkig, euforisch en ''wow, what a rush'' was dat zeg :kleuter:

De smaak van het roken zelf was overigens niet zo vies, misschien door zijn mint geurtje?

Heb meteen zijn laatste grammetje gekocht, dit is een mooie ervaring die ik graag met bepaalde vrienden wil delen :)

Overigens zei die gast dat changa al actief wordt/verbrandt als het 64 graden wordt, klopt dit?

Have fun met dit spul, maar wees voorzichtig. grtz :)
Mismieter
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: za maart 22, 2014 6:28 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner