NiandraLades schreef:Zijn er hier nog meer mensen die ervaring met changa hebben?
Voor deze vraag heb ik, na jaren inactief mee te lezen, even een accountje aangemaakt
Gisteren in België op een teknoparty geweest. 2 speakertorens in het bos, tussen stacaravans in op een privéterrein. Kampvuurtje etc. , gezellig sfeertje en wat biertjes, joints en wat pep waren al gepasseerd.
Ik heb nog nooit DMT gehad, maar heb er wel interesse in om het een keer te proberen. Bijna alle gangbare psychedelics heb ik geprobeerd, behalve paddo's nog niet.
Terwijl ik aan het kampvuur zat, komt opeens een gozer naast me zitten en vroeg of iemand DMT wilde. Na een kort gesprekje, bleek het om Changa te gaan wat hij zelf had ''gemaakt''. Hij had het een licht mint geurtje gegeven en het waren gewone kruiden met wat takjes.
Nadat ik (dacht ik) goed was gaan liggen voor het kampvuur, maakte hij een pijpje klaar met een redelijk gevuld zeefje waarvan
hij achteraf zei dat het 60mg was.
In het verleden alleen Salvia 1 keer geprobeerd via een pijpje, maar het ging me redelijk goed af. Op het moment dat ik begon te teugen (in 1x langzaam opgeteugd) begon na welgeteld 5 seconden al een pixelregen voor mijn ogen en de muziek ging een tandje langzamer. ''Heel snel maar het hoort er wel bij'' dacht ik, vanaf dat moment begon er een toch wel lava achtige visuals voor mijn ogen op te treden. Toen ik naar boven keek in de bomen, leek een grote tak alsof het aders waren die ik door een microscoop bekeek, fel oranje. Ik begon een beetje misselijk te worden, mede omdat ik tóch niet goed was gaan liggen en ik had totaal geen hoofdsteun, probeer dat maar eens duidelijk te maken met een dichte mond vol rook
, een opgefrommelde trui werd tot kussen benoemd
De misselijkheid zette door, jammer, even snel over gegeven wat toch wel een ''zuiverend'' gevoel gaf zoals ik wel eens met truffels had. Door al dat gedoe werd ik echt afgeleid van de trip jammer genoeg maar visuals in steeds andere patronen werden fullscreen op me af geschoten. Na 10 minuten was ik ''bij'' en na een kwartier nuchter, met knallende hoofdpijn. Ik voelde me wel gelukkig, euforisch en ''wow, what a rush'' was dat zeg
De smaak van het roken zelf was overigens niet zo vies, misschien door zijn mint geurtje?
Heb meteen zijn laatste grammetje gekocht, dit is een mooie ervaring die ik graag met bepaalde vrienden wil delen
Overigens zei die gast dat changa al actief wordt/verbrandt als het 64 graden wordt, klopt dit?
Have fun met dit spul, maar wees voorzichtig. grtz