Arthur King schreef:Het kan zijn dat je gewoon pech hebt gehad dat de batch die je had niet erg potent was.
Misschien volgende keer een andere soort proberen?
Theoldbum schreef:Arthur King schreef:Het kan zijn dat je gewoon pech hebt gehad dat de batch die je had niet erg potent was.
Misschien volgende keer een andere soort proberen?
Dat ^
Of het kan zijn dat je niet goed gekauwd hebt. Veel mensen mengen truffels door de vla/cup of soup na het klein gesneden te hebben. Voor mij persoonlijk werkt dit nooit. De beste trips heb ik als ik enkele truffelschijfjes in mijn mond neem, en deze fijnmaal tot een soort pap ( Niet erg smakelijk ) Dit doe ik met de volle x gram, en vervolgens kan je wat vla/oid nemen om de vieze smaak weg te spoelen.
Einstein schreef:Nah, die psilocybine wordt uiteindelijk toch wel geabsorbeerd, of je nu kauwt of niet. Waarschijnlijk had je gewoon klotetruffels.
MushRockker schreef:Heb ik ook wel eens gehad. Had een gram of 22 genomen (ik wilde die keer wat dieper gaan), maar er gebeurde totaal niets. Kan toen bij mij aan de setting hebben gelegen.. Want na dat ik het gegeten had kreeg ik ruzie met mn vriendin over de telefoon, maar dan nog heb ik toen helemaal geen effecten gevoeld.
Gekke is dat ik een maandje later "maar" 12 gram had en ik zwaar bizar aan het trippen was. Je hebt dus gewoon pech gehad denk ik. Volgende keer beter !
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten