Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Cosmic connectors werken niet.

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Cosmic connectors werken niet.

Berichtdoor gowiththeflow » zo apr 08, 2012 3:23 pm

Ik had gister met een maat drie porties cosmic connectors gehaald van 10 gram each. Gekoeld bewaard, drie uur van te voren niks gegeten, klein gesneden en door de vla gedaan op gekauwt en door geslikt. Ik heb alleen een licht stoned gevoel gehad en mn maat voelde niks hebben we iets fout gedaan?
I wanna get high, so high.
Avatar gebruiker
gowiththeflow
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:04 am

Cosmic connectors werken niet.

Berichtdoor Arthur King » zo apr 08, 2012 4:50 pm

Het kan zijn dat je gewoon pech hebt gehad dat de batch die je had niet erg potent was.

Misschien volgende keer een andere soort proberen?
Separate the idols and commit your deadly sin.
Avatar gebruiker
Arthur King
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 516
Geregistreerd: di maart 08, 2011 7:55 pm

Cosmic connectors werken niet.

Berichtdoor gowiththeflow » zo apr 08, 2012 6:41 pm

Ja dat zou natuurlijk kunnen, we baalde wel hard het zou de eerste keer worden. Maarja volgende keer beter dan hoop ik maar..
I wanna get high, so high.
Avatar gebruiker
gowiththeflow
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:04 am

Re: Cosmic connectors werken niet.

Berichtdoor Theoldbum » ma apr 09, 2012 2:51 pm

Arthur King schreef:Het kan zijn dat je gewoon pech hebt gehad dat de batch die je had niet erg potent was.

Misschien volgende keer een andere soort proberen?


Dat ^

Of het kan zijn dat je niet goed gekauwd hebt. Veel mensen mengen truffels door de vla/cup of soup na het klein gesneden te hebben. Voor mij persoonlijk werkt dit nooit. De beste trips heb ik als ik enkele truffelschijfjes in mijn mond neem, en deze fijnmaal tot een soort pap ( Niet erg smakelijk ) Dit doe ik met de volle x gram, en vervolgens kan je wat vla/oid nemen om de vieze smaak weg te spoelen.
:wave:
“Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.”
- Albert Einstein
Avatar gebruiker
Theoldbum
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 145
Geregistreerd: di maart 20, 2012 11:07 pm

Re: Cosmic connectors werken niet.

Berichtdoor Einstein » ma apr 09, 2012 9:42 pm

Nah, die psilocybine wordt uiteindelijk toch wel geabsorbeerd, of je nu kauwt of niet. Waarschijnlijk had je gewoon klotetruffels.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Cosmic connectors werken niet.

Berichtdoor Tripkonijn » za apr 14, 2012 2:57 pm

Theoldbum schreef:
Arthur King schreef:Het kan zijn dat je gewoon pech hebt gehad dat de batch die je had niet erg potent was.

Misschien volgende keer een andere soort proberen?


Dat ^

Of het kan zijn dat je niet goed gekauwd hebt. Veel mensen mengen truffels door de vla/cup of soup na het klein gesneden te hebben. Voor mij persoonlijk werkt dit nooit. De beste trips heb ik als ik enkele truffelschijfjes in mijn mond neem, en deze fijnmaal tot een soort pap ( Niet erg smakelijk ) Dit doe ik met de volle x gram, en vervolgens kan je wat vla/oid nemen om de vieze smaak weg te spoelen.
:wave:


schijfjes schijfjes :D doe het gewoon in een keer is sneller gedaan :grin:
'leer uit een slechte ervaring' zei grootvader konijn
Avatar gebruiker
Tripkonijn
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 362
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:02 pm
Woonplaats: in't Konijnenhol

Re: Cosmic connectors werken niet.

Berichtdoor Huggybear²³ » za apr 14, 2012 3:17 pm

Einstein schreef:Nah, die psilocybine wordt uiteindelijk toch wel geabsorbeerd, of je nu kauwt of niet. Waarschijnlijk had je gewoon klotetruffels.

Heb een keer hetzelfde probleem gehad. 4 mensen die 15 euro p/p vergooid hadden... waardeloos... Ik merk over t algemeen dat de truffels die ik heb gehad, de porties met zo groot mogelijke brokken het beste werken. Maar dat zal wel toeval zijn...
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: Cosmic connectors werken niet.

Berichtdoor Taxi. » za apr 14, 2012 5:04 pm

Heb ik ook wel eens gehad. Had een gram of 22 genomen (ik wilde die keer wat dieper gaan), maar er gebeurde totaal niets. Kan toen bij mij aan de setting hebben gelegen.. Want na dat ik het gegeten had kreeg ik ruzie met mn vriendin over de telefoon, maar dan nog heb ik toen helemaal geen effecten gevoeld.
Gekke is dat ik een maandje later "maar" 12 gram had en ik zwaar bizar aan het trippen was. Je hebt dus gewoon pech gehad denk ik. Volgende keer beter ! :wave:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Cosmic connectors werken niet.

Berichtdoor Theoldbum » za apr 14, 2012 5:15 pm

Hoor dit tot nu toe van iedereen die truffels heeft gebruikt dat het minstens 1 keer is voorgekomen. Zou het liggen aan de batch truffels die gewoon minder potent is? Aangezien iedereen er weleens last mee heeft.
“Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.”
- Albert Einstein
Avatar gebruiker
Theoldbum
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 145
Geregistreerd: di maart 20, 2012 11:07 pm

Re: Cosmic connectors werken niet.

Berichtdoor Tripkonijn » zo apr 15, 2012 4:23 pm

MushRockker schreef:Heb ik ook wel eens gehad. Had een gram of 22 genomen (ik wilde die keer wat dieper gaan), maar er gebeurde totaal niets. Kan toen bij mij aan de setting hebben gelegen.. Want na dat ik het gegeten had kreeg ik ruzie met mn vriendin over de telefoon, maar dan nog heb ik toen helemaal geen effecten gevoeld.
Gekke is dat ik een maandje later "maar" 12 gram had en ik zwaar bizar aan het trippen was. Je hebt dus gewoon pech gehad denk ik. Volgende keer beter ! :wave:


moet denk ik wel een raar gevoel geven niet?
'leer uit een slechte ervaring' zei grootvader konijn
Avatar gebruiker
Tripkonijn
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 362
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:02 pm
Woonplaats: in't Konijnenhol

Re: Cosmic connectors werken niet.

Berichtdoor Peterdeb » vr apr 20, 2012 2:06 pm

Alles heeft natuurlijk met smaak, mood, setting, etc. te maken. Zelf nog geen problemen gehad met truffels, maar kan ongetwijfeld een keer komen. Wat is jullie ervaring met de hollandia? Mijn sterkste trip tot nu toe op gehad:)
Peterdeb
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: wo feb 29, 2012 12:35 pm

Re: Cosmic connectors werken niet.

Berichtdoor Theoldbum » vr apr 27, 2012 6:04 pm

Zojuist 2 doosjes cosmic connectors en 2 doosjes daro hoestcapsules (dxm) gehaald.

Tijd om morgen eens even een epische trip te gaan beleven! :hulde: :kleuter:
“Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.”
- Albert Einstein
Avatar gebruiker
Theoldbum
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 145
Geregistreerd: di maart 20, 2012 11:07 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron