Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.
za nov 05, 2011 7:46 pm
Vraagje hier. Heb al vaker truffels gedaan, maar de laatste keer dat ik het in een kom cup-a-soup gooide was het niet te vreten. Maar ik las dus in een tripreport (
http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=4&t=2572) dat iemand het in de cup-a-soup gooide en in een keer opdronk, zonder te kauwen dus

,, maar ik heb altijd begrepen dat kauwen wel degelijk noodzakelijk is om een goede trip te krijgen.
Ik vraag me dus af: heeft ie wel gekauwd, of heeft ie een andere bereidingswijze gebruikt?
Ik pleur de truffels altijd gewoon heel fijn gesneden in de soup. En ga dan flink kauwen op die dingen.
za nov 05, 2011 7:50 pm
Dat weet ik toch allemaal niet man...
Vraag ff aan iemand anders dan..
za nov 05, 2011 10:53 pm
Dr.Gonzo schreef:Dat weet ik toch allemaal niet man...
Vraag ff aan iemand anders dan..
Psilocybine is oplosbaar in water en van paddo's/truffels kan je ook gewoon thee zetten. Fijn snijden is in ieder geval wel handig om zoveel mogelijk paddo te kunnen extraheren.
za nov 05, 2011 11:06 pm
Wat ik niet snap, als je dat wil weten, waarom stuur je de schrijver van dat tripreport geen PB dan? Wij waren er niet bij weet je.
En Einstein, het plaatje in mijn onderschrift.
zo nov 06, 2011 12:03 am
ja de vraag is een beetje raar gesteld hier, maar ik wil gewoon in het algemeen weten of iemand toevallig weet of kauwen wel of niet zo noodzakelijk is.
Maar ik heb je raad opgevolgd en.de schrijver van het report een pb gestuurd
zo nov 06, 2011 2:12 am
Sorry, maar ik kan dit toch niet laten liggen...
zo nov 06, 2011 3:36 am
die is mega trippy.
za nov 12, 2011 3:07 pm
En anders is er nog een betere manier om de smaak te maskeren: eet je truffels/paddo's in yoghurt (kies zelf een smaakje), je proeft er echt veel minder van.
zo nov 13, 2011 12:27 am
Kauwen is echt niet noodzakelijk, ik heb ze al zo vaak gewoon droog in capsules gestoken en zo afgeslikt, werkt perfect.