No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
dimethyltryptamine schreef:zoals einstein al zei moet het de zoutvorm zijn om door een slijmvlies opgenomen te worden. Ik zelf doe het altijd door een paar drupjes citroensap door mn DMT te doen, dat goed te mixen en vervolgens in mn neus druppelen.
Het smaakt smerig maar werkt langer dan roken, hoewel het ook een stuk minder heftig is.
Rups schreef:dimethyltryptamine schreef:zoals einstein al zei moet het de zoutvorm zijn om door een slijmvlies opgenomen te worden. Ik zelf doe het altijd door een paar drupjes citroensap door mn DMT te doen, dat goed te mixen en vervolgens in mn neus druppelen.
Het smaakt smerig maar werkt langer dan roken, hoewel het ook een stuk minder heftig is.
Aight! Klinkt erg interessant
Ik ga het zeker onthouden en een keer proberen, maar dan wil ik eerst meer ervaring opbouwen, voornamelijk doordat het langer duurt. Ik weet niet of ik al klaar ben voor een lange DMT trip, ik heb het pas 4x gedaan (en alle keren gerookt, waarvan 2 breakthroughs)
Het klinkt wel erg bijzonder en ik denk ook vrij intens?
Kun je er wat meer over vertellen hoe zo'n trip precies is als je het op die manier neemt? Je zegt dat het minder heftig is dan het roken, is het dan zo'n trip dat je NET niet de realiteit kan verlaten omdat je de rook te kort hebt ingehouden? Dat je net op dat randje zweeft?
Dat vond ik zelf namelijk erg vervelend.. zo'n gevoel van het is leuk, maar het is 'm net niet.
dimethyltryptamine schreef:Rups schreef:dimethyltryptamine schreef:zoals einstein al zei moet het de zoutvorm zijn om door een slijmvlies opgenomen te worden. Ik zelf doe het altijd door een paar drupjes citroensap door mn DMT te doen, dat goed te mixen en vervolgens in mn neus druppelen.
Aight! Klinkt erg interessant
Ik ga het zeker onthouden en een keer proberen, maar dan wil ik eerst meer ervaring opbouwen, voornamelijk doordat het langer duurt. Ik weet niet of ik al klaar ben voor een lange DMT trip, ik heb het pas 4x gedaan (en alle keren gerookt, waarvan 2 breakthroughs)
Het klinkt wel erg bijzonder en ik denk ook vrij intens?
Kun je er wat meer over vertellen hoe zo'n trip precies is als je het op die manier neemt? Je zegt dat het minder heftig is dan het roken, is het dan zo'n trip dat je NET niet de realiteit kan verlaten omdat je de rook te kort hebt ingehouden? Dat je net op dat randje zweeft?
Dat vond ik zelf namelijk erg vervelend.. zo'n gevoel van het is leuk, maar het is 'm net niet.
Het lijkt niet echt op het roken, waarbij je even in een andere realiteit geschoten wordt. Het lijkt zo meer op andere psychedelica als psylocibine of LSD, alleen minder heftig en vrij kort. De realiteit verandert voor één of twee uur, je zult niet snel in een andere wereld terechtkomen (tenzij je erg veel tegelijk neemt, wat ik nog nooit gedaan hebt)
Helaas is het nooit erg bevredigend om het op deze manier te nemen, je hebt constant het gevoel dat je meer nodig hebt om "echt te trippen" het is vooral een interessante manier van het nemen als je toevallig veel DMT hebt en je longen pijn doen van het roken
Poseidon schreef:Ben in ieder geval tot half 6 vanochtend een zwarte ooievaar geweest en heb het lot van deze planeet overzien.
Of dat iets met de DMT te maken had weet ik niet maar boeiend was het wel
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten