Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

DMT alto -use

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

DMT alto -use

Berichtdoor Poseidon » wo okt 16, 2013 11:13 pm

Als je dmt onder he tong smeert of op neusslijnmvlies moet het toch ook gaan?
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: DMT alto -use

Berichtdoor Einstein » wo okt 16, 2013 11:16 pm

Om het te snuiven zou je beter DMT-tartraat (of een ander zout) dan freebase DMT gebruiken, het tartraatzout wordt veel beter geabsorbeerd. De meeste DMT op de markt is de freebasevorm.
Voor sublinguale toediening geldt dat volgens mij ook en bovendien is het spul behoorlijk smerig :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: DMT alto -use

Berichtdoor Poseidon » wo okt 16, 2013 11:19 pm

thanx man. voel het subtiel opkomen....smaakt best lekker 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: DMT alto -use

Berichtdoor Ivo » wo okt 16, 2013 11:25 pm

MDMA + DMT combo? :P
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: DMT alto -use

Berichtdoor YYY » do okt 17, 2013 12:05 am

Volgens mij moet je dan ook een MAOI onder je tong smeren, of in ieder geval eten/drinken. Normaal gesproken breekt je lichaam de DMT af voordat het iets kan gaan doen. Tenzij je het rookt of injecteert.

(Toch?)
Avatar gebruiker
YYY
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: za nov 24, 2012 7:47 pm

Re: DMT alto -use

Berichtdoor Poseidon » do okt 17, 2013 12:36 pm

Ben in ieder geval tot half 6 vanochtend een zwarte ooievaar geweest en heb het lot van deze planeet overzien.



Of dat iets met de DMT te maken had weet ik niet maar boeiend was het wel :-P
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: DMT alto -use

Berichtdoor supergabbur » do okt 17, 2013 1:00 pm

Aight.
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: DMT alto -use

Berichtdoor Einstein » do okt 17, 2013 1:15 pm

Hehehe :smokin:

-> Natuurlijke psychoactieven :snort:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: DMT alto -use

Berichtdoor frozentoast » do okt 17, 2013 3:50 pm

Bij poseidon weet je nooit helemaal zeker of ie nou dingen verzint of niet, vooral omdat DMT helemaal niet zo lang duurt :P
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: DMT alto -use

Berichtdoor Ivo » do okt 17, 2013 6:41 pm

Wel als je het oraal neemt :p
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: DMT alto -use

Berichtdoor dimethyltryptamine » vr okt 18, 2013 1:49 pm

zoals einstein al zei moet het de zoutvorm zijn om door een slijmvlies opgenomen te worden. Ik zelf doe het altijd door een paar drupjes citroensap door mn DMT te doen, dat goed te mixen en vervolgens in mn neus druppelen.

Het smaakt smerig maar werkt langer dan roken, hoewel het ook een stuk minder heftig is.

Je hebt geen MAOi nodig omdat het direct in je bloedbaan komt via je slijmvlies en het dus veel sneller wordt opgenomen dan met oraal gebruik. Wanneer je wel een MAOi zou slikken zou je waarschijnlijk zeer lang zeer heftig trippen (weet niet of iemand dit ooit heeft gedaan)
Avatar gebruiker
dimethyltryptamine
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 144
Geregistreerd: do maart 28, 2013 10:46 am

Re: DMT alto -use

Berichtdoor snuifduif » vr okt 18, 2013 7:27 pm

Ik ben ook wel benieuwd naar geëxtraheerde dmt + een maoi, ipv van ayahuasca. Iemand hier ervaring mee?
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: DMT alto -use

Berichtdoor Trippie » za okt 19, 2013 1:10 am

Interessante manier om DMT te consumeren... Ga ik denk ik ook eens priberen met dat citroensap, lijkt me lekker gemakkelijk.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: DMT alto -use

Berichtdoor daywalker » za okt 19, 2013 2:05 pm

Interessant! :hulde:
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: DMT alto -use

Berichtdoor Rups » di okt 22, 2013 1:21 am

dimethyltryptamine schreef:zoals einstein al zei moet het de zoutvorm zijn om door een slijmvlies opgenomen te worden. Ik zelf doe het altijd door een paar drupjes citroensap door mn DMT te doen, dat goed te mixen en vervolgens in mn neus druppelen.

Het smaakt smerig maar werkt langer dan roken, hoewel het ook een stuk minder heftig is.


Aight! Klinkt erg interessant :love:
Ik ga het zeker onthouden en een keer proberen, maar dan wil ik eerst meer ervaring opbouwen, voornamelijk doordat het langer duurt. Ik weet niet of ik al klaar ben voor een lange DMT trip, ik heb het pas 4x gedaan (en alle keren gerookt, waarvan 2 breakthroughs)
Het klinkt wel erg bijzonder en ik denk ook vrij intens?
Kun je er wat meer over vertellen hoe zo'n trip precies is als je het op die manier neemt? Je zegt dat het minder heftig is dan het roken, is het dan zo'n trip dat je NET niet de realiteit kan verlaten omdat je de rook te kort hebt ingehouden? Dat je net op dat randje zweeft?
Dat vond ik zelf namelijk erg vervelend.. zo'n gevoel van het is leuk, maar het is 'm net niet.
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

Re: DMT alto -use

Berichtdoor dimethyltryptamine » di okt 29, 2013 8:56 pm

Rups schreef:
dimethyltryptamine schreef:zoals einstein al zei moet het de zoutvorm zijn om door een slijmvlies opgenomen te worden. Ik zelf doe het altijd door een paar drupjes citroensap door mn DMT te doen, dat goed te mixen en vervolgens in mn neus druppelen.

Het smaakt smerig maar werkt langer dan roken, hoewel het ook een stuk minder heftig is.


Aight! Klinkt erg interessant :love:
Ik ga het zeker onthouden en een keer proberen, maar dan wil ik eerst meer ervaring opbouwen, voornamelijk doordat het langer duurt. Ik weet niet of ik al klaar ben voor een lange DMT trip, ik heb het pas 4x gedaan (en alle keren gerookt, waarvan 2 breakthroughs)
Het klinkt wel erg bijzonder en ik denk ook vrij intens?
Kun je er wat meer over vertellen hoe zo'n trip precies is als je het op die manier neemt? Je zegt dat het minder heftig is dan het roken, is het dan zo'n trip dat je NET niet de realiteit kan verlaten omdat je de rook te kort hebt ingehouden? Dat je net op dat randje zweeft?
Dat vond ik zelf namelijk erg vervelend.. zo'n gevoel van het is leuk, maar het is 'm net niet.


Het lijkt niet echt op het roken, waarbij je even in een andere realiteit geschoten wordt. Het lijkt zo meer op andere psychedelica als psylocibine of LSD, alleen minder heftig en vrij kort. De realiteit verandert voor één of twee uur, je zult niet snel in een andere wereld terechtkomen (tenzij je erg veel tegelijk neemt, wat ik nog nooit gedaan hebt)

Helaas is het nooit erg bevredigend om het op deze manier te nemen, je hebt constant het gevoel dat je meer nodig hebt om "echt te trippen" het is vooral een interessante manier van het nemen als je toevallig veel DMT hebt en je longen pijn doen van het roken :)
Avatar gebruiker
dimethyltryptamine
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 144
Geregistreerd: do maart 28, 2013 10:46 am

Re: DMT alto -use

Berichtdoor Rups » vr nov 01, 2013 1:23 pm

dimethyltryptamine schreef:
Rups schreef:
dimethyltryptamine schreef:zoals einstein al zei moet het de zoutvorm zijn om door een slijmvlies opgenomen te worden. Ik zelf doe het altijd door een paar drupjes citroensap door mn DMT te doen, dat goed te mixen en vervolgens in mn neus druppelen.

Het smaakt smerig maar werkt langer dan roken, hoewel het ook een stuk minder heftig is.


Aight! Klinkt erg interessant :love:
Ik ga het zeker onthouden en een keer proberen, maar dan wil ik eerst meer ervaring opbouwen, voornamelijk doordat het langer duurt. Ik weet niet of ik al klaar ben voor een lange DMT trip, ik heb het pas 4x gedaan (en alle keren gerookt, waarvan 2 breakthroughs)
Het klinkt wel erg bijzonder en ik denk ook vrij intens?
Kun je er wat meer over vertellen hoe zo'n trip precies is als je het op die manier neemt? Je zegt dat het minder heftig is dan het roken, is het dan zo'n trip dat je NET niet de realiteit kan verlaten omdat je de rook te kort hebt ingehouden? Dat je net op dat randje zweeft?
Dat vond ik zelf namelijk erg vervelend.. zo'n gevoel van het is leuk, maar het is 'm net niet.


Het lijkt niet echt op het roken, waarbij je even in een andere realiteit geschoten wordt. Het lijkt zo meer op andere psychedelica als psylocibine of LSD, alleen minder heftig en vrij kort. De realiteit verandert voor één of twee uur, je zult niet snel in een andere wereld terechtkomen (tenzij je erg veel tegelijk neemt, wat ik nog nooit gedaan hebt)

Helaas is het nooit erg bevredigend om het op deze manier te nemen, je hebt constant het gevoel dat je meer nodig hebt om "echt te trippen" het is vooral een interessante manier van het nemen als je toevallig veel DMT hebt en je longen pijn doen van het roken :)


Oh dat is wel jammer om te horen :( Een breakthrough is meestal iets waar ik naar streef als ik DMT gebruik, dat vind ik het meest magische van DMT, en het rustige gevoel achteraf inderdaad.
Dan is dit niet de manier voor mij helaas, denk ik. Dan maar gewoon het pijpje erbij houden :P
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

Re: DMT alto -use

Berichtdoor dimethyltryptamine » vr nov 01, 2013 2:18 pm

Pijpje blijft ook mijn favoriet, ik vind het vaak gewoon interessant om te zien hoe een RAO de werking van een drug beïnvloed. Ik deed het vooral om te zien of ik de base-vorm succesvol kon omzetten naar een zoutvorm met citroensap. Op die manier kun je het (in theorie) ook injecteren of rectaal gebruiken, IV'en is natuurlijk de beste manier voor een doorbraak (heb ik nog nooit gedaan, want dan wil ik eerst écht pure DMT maken)
Avatar gebruiker
dimethyltryptamine
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 144
Geregistreerd: do maart 28, 2013 10:46 am

Re: DMT alto -use

Berichtdoor braindamage » vr nov 01, 2013 8:19 pm

Poseidon schreef:Ben in ieder geval tot half 6 vanochtend een zwarte ooievaar geweest en heb het lot van deze planeet overzien.



Of dat iets met de DMT te maken had weet ik niet maar boeiend was het wel :-P


:rock2: :kleuter: :hulde: :smokin: :woeh:
Avatar gebruiker
braindamage
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 171
Geregistreerd: za jan 14, 2012 6:28 pm


Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner