Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

DMT ~ spasmes en diarree?

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

DMT ~ spasmes en diarree?

Berichtdoor Ketalar » di jul 09, 2013 12:31 am

Er is iets vreemds aan de hand. De laatste tijd rook ik vrij regelmatig DMT, soms meerdere keren per week, soms een tijdje niet. Nu is me het volgende opgevallen, ik rook mijn DMT altijd 's avonds of 's nachts, en ik heb 's ochtends dan vaak last van diarree. Ik heb dit echt nooit, het heeft duidelijk iets te maken met de DMT. Ik vind er eigenlijk niet echt iets over op het internet, maar het blijft vreemd.

2de probleem: Ik krijg tijdens mijn trip vaak spasmen over mijn hele lichaam. Niet zo hard als een epileptisch persoon, maar toch te hard om te negeren. Het duurt niet lang, een paar minuten meestal. Ik heb dit NOOIT. Alleen maar als ik trip op DMT. Ik lees hier wel veel over op het internet, maar de oorzaak blijft vaag. Heeft hier iemand een idee?

Verder is mijn hartslag normaal, ik heb nooit epilepsie gehad, of tekenen daarvan.
Ik rook echt graag DMT, maar mijn gezondheid is belangrijker. Ik twijfel wat ik nu moet doen. Iemand die aub raad weet? Ikzelf heb de DMT niet gemaakt, dus ik weet ook de kwaliteit niet. Misschien dat er een impuriteit in het spel is, maar dat zou ik liefst zeker zijn voor ik mijn hele voorraad dmt in de vuilbak smijt.


Groeten,
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: DMT ~ spasmes en diarree?

Berichtdoor Lµs. D » di jul 09, 2013 12:57 am

Geef het dan liever weg :)
Lµs. D
Offline
 

Re: DMT ~ spasmes en diarree?

Berichtdoor Trippie » di jul 09, 2013 1:19 pm

Laat het misschien eens testen?

Die spasmen heb ik ook soms als ik trip, meestal alleen als ik slecht aan het gaan ben.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: DMT ~ spasmes en diarree?

Berichtdoor Telefoonhoorn » za jul 13, 2013 1:32 pm

Ligt volledig aan jezelf..
Of je neemt veels te veels en of te vaak. Dan laat je lichaam dat ook merken logischerwijs
Vergeet niet dat de rook je volledigde bloedbaan doorreist en dus ook de anale sectie 8-) . Op een avondje goed doorzakken kan ik er soms ook van hebben maar dan niet van dmt 8-) .
'nuff said
Telefoonhoorn
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 39
Geregistreerd: do maart 15, 2012 8:11 pm


Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner