Ik vroeg mij af hoe ik het beste mijn DMT kristallen kan wassen. Ze zijn op dit moment nog licht geel en ik wil eigenlijk helder witte kristallen.
Ik weet vrij zeker dat alle vervuiling plantenoliën zijn en dus niet oplosbaar in water. Mijn DMT is in base-vorm en dus ook niet oplosbaar in water.
Er staan op internet veel manieren om je DMt te wassen maar deze lijken vooral gefocust op het wassen van wateroplosbare vervuilingen of residu van oplosmiddelen.
Ik dacht er zelf aan om de DMT in water te doen en vervolgens HCL in het water te druppelen totdat de DMT oplost, daarna naphta toevoegen, schudden voor een paar minuten en de naphta eruit pipeteren. Daarna natronloog toevoegen totdat de ph 11 is, opnieuw naphta toevoegen, eruit pipeteren en laten verdampen.
Weet iemand of bovenstaande methode zou werken en zo ja, hoeveel DMT ik ongeveer zal verliezen in het process?
Ik ga er vanuit dat ik dit allemaal gewoon mag vragen omdat het hier gaat om het schoonmaken van een drug, niet het maken of extraheren.