IИ CHAOS schreef:wordt de psychedelische trip dubbel zo sterk of levert het slechts 2 keer zoveel last op in je maag?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
IИ CHAOS schreef:zat me ook af te vragen of het uitmaakt om eerst 15 gram te eten en een paar uur later als je tript weer 15 gram te eten. verleng je dan 2 keer zo lang het trippen of heeft het brein dan al een tolerantie opgebouwd?
Einstein schreef:Een dubbele portie zal je een extreem heftige trip op kunnen leveren, een 'twee keer zo sterke trip' moet je niet onderschatten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
IИ CHAOS schreef:"Als je nog hoger gaat in dosis, wordt de trip ook serieus verlengd."
klinkt als muziek in de oren. hoe langer een trip duurt des te beter.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Einstein schreef:Probeer dan eerst anderhalve dosis ofzo, een dubbele dosis nemen is echt geen kattenpis. De trip wordt verwarrender naarmate je meer neemt en daarmee neemt de kans op een bad trip ook toe.
Ivo schreef:IИ CHAOS schreef:"Als je nog hoger gaat in dosis, wordt de trip ook serieus verlengd."
klinkt als muziek in de oren. hoe langer een trip duurt des te beter.
Neem het van mij aan, als je genoeg binnen hebt om van 1 dosering 6-7 uur te trippen, is het echt niet leuk meer. Echt. Niet.
Claviceps schreef:Een dubbele dosis vooral als je geen overgewicht hebt is in ieder geval heavy, het hangt alleen van jezelf, de set en setting af hoe heavy het word. In dat opzicht vind ik trippen op truffels op paddos ook leuker met een groep mensen maar dan geen dubbele dosis of meer. Helpt wat om je uit het introspectieve te halen.
ILoveMDMA schreef:De kans bestaat dat de visuals zo heftig worden dat je niets meer ziet van je omgeving, dus dat je niet meer in staat bent je bank te vinden, je kraan te vinden, je wc te vinden.
Audio kan zo vervormen dat je niets meer kan verstaan.
Dan komt er nog eens bij dat je in je hoofd jezelf kan kwijt raken: je verliest je vermogen om te denken in bestaande patronen. Oftewel, je weet niet meer dat je een mens bent, dat je op de aarde leeft, dat er andere mensen bestaan, dat er normaal talen gesproken worden door mensen en dat je sommige van die talen spreekt en verstaat, etc, etc. Je ziet en hoort alleen maar dingen die uit een andere dimensie lijken te komen. En vlak voor je niets meer snapt ga je met golven merken dat je soms niets meer snapt en dan ben je weer even helder genoeg om te snappen dat je er echt niets meer van snapte en dat die golven van helderheid steeds minder vaak voor komen en dus dat je zometeen een hele tijd lang niks meer zal gaan snappen. En als je dáár van schrikt, van dat gevoel, dan ga je een bad trip hebben. En als je daar niet van schrikt, dan ga je gewoon heel erg vaag zijn, hahaha.
+zitten en lopen naar de wc enzo kan erg vervelend voelen door de enorme bodyload.
Als je van truffels/paddo's visuals hebt en dat mooi vindt, dan heb je dat vast ook van AL-LAD wat een paar uur langer duurt, of van LSD wat nog langer duurt. Ik krijg eigenlijk géén visuals van truffels of AL-LAD met mn ogen open dan. Wel veel audio vervormingen. Visueel zie ik gewoon vrij weinig sowieso dan. Kan moeilijk verder weg kijken dan 2 meter op truffels en dan een halve meter op AL-LAD. Van 2cb krijgt ik wél visuals.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten