Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerst keer Atlantis, hoeveel gram?

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Eerst keer Atlantis, hoeveel gram?

Berichtdoor JipVanJanneke » vr mei 01, 2015 10:53 pm

Hallo DF,

Ik en 2 anderen willen maandag voor de eerste keer truffels gaan doen en ik lees hier veel eerste ervaringen met de Atlantis soort dus daar gaan wij ook voor.

Ik lees op veel plaatsen dan 10 gram een mooie startdosis is, maar dan kom ik weer berichten tegen dat 10 gram als te licht wordt ervaren en je beter 15 gram kan pakken. Ik wil geen net-niet ervaring.

Wat raden jullie mij aan?

Bedankt!
Avatar gebruiker
JipVanJanneke
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: do feb 19, 2015 10:46 pm

Re: Eerst keer Atlantis, hoeveel gram?

Berichtdoor ParadijsVogel » vr mei 01, 2015 11:01 pm

Ik raad je aan om, afhankelijk van je gewicht, tussen de 10 en 12,5 gram te nemen. Als ik het zo lees is het voor jullie alle 3 de eerste keer, het is verstandig om een tripsitter hierbij te hebben. Psychedelica kunnen heel overweldigend zijn en als je met z'n 3en balls aan het trippen bent en iemand gaat fout, dan heb je de poppen aan het dansen.

Je kan beter een net-niet ervaring hebben dan een full blown bad-ervaring, wees dus voorzichtig.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Eerst keer Atlantis, hoeveel gram?

Berichtdoor JipVanJanneke » vr mei 01, 2015 11:04 pm

ParadijsVogel schreef:Ik raad je aan om, afhankelijk van je gewicht, tussen de 10 en 12,5 gram te nemen. Als ik het zo lees is het voor jullie alle 3 de eerste keer, het is verstandig om een tripsitter hierbij te hebben. Psychedelica kunnen heel overweldigend zijn en als je met z'n 3en balls aan het trippen bent en iemand gaat fout, dan heb je de poppen aan het dansen.

Je kan beter een net-niet ervaring hebben dan een full blown bad-ervaring, wees dus voorzichtig.


We hebben inderdaad een sitter maar deze zal waarschijnlijk wel alleen bij het eerste deel van de trip aanwezig kunnen zijn. Waarschijnlijk de eerste 3 uur ofzo van de trip.

Ik neig dan eerder naar 12,5 gram omdat ik me wel klaar voel voor een wat hardere/diepere trip. Ik zal eens met de anderen overleggen wat zij willen.
Avatar gebruiker
JipVanJanneke
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: do feb 19, 2015 10:46 pm

Re: Eerst keer Atlantis, hoeveel gram?

Berichtdoor ParadijsVogel » vr mei 01, 2015 11:13 pm

Wat voor tripervaring hebben jullie?
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Eerst keer Atlantis, hoeveel gram?

Berichtdoor JipVanJanneke » vr mei 01, 2015 11:18 pm

ParadijsVogel schreef:Wat voor tripervaring hebben jullie?


Niet echt tripervaring, wel veel ervaring met wiet en ook redelijk wat ervaring met XTC.
Avatar gebruiker
JipVanJanneke
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: do feb 19, 2015 10:46 pm

Re: Eerst keer Atlantis, hoeveel gram?

Berichtdoor JipVanJanneke » vr mei 01, 2015 11:48 pm

Druks schreef:Als jezelf klaar genoeg voelt voor een wat heftigere trip dan moet 12,5 gram wel te doen zijn. Houd er rekening mee dat truffels behoorlijk heftige emoties en gedachten teweeg kan brengen. De hallucinaties zijn, imho, maar een klein deel van de trip. Als je denkt dat aan te kunnen dan kan je rustig 12,5 gram pakken.

Hebben jullie overigens een weegschaal?


Nee geen weegschaal denk ik (het is niet bij mij thuis) maar het lijkt me dat we dit wel redelijk goed op het oog kunnen doen? Een paar 100 milligram meer of minder zal het dan misschien wel worden ja, de bakjes zijn 15 gram per stuk.
Avatar gebruiker
JipVanJanneke
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: do feb 19, 2015 10:46 pm

Re: Eerst keer Atlantis, hoeveel gram?

Berichtdoor Trip-tamine » za mei 02, 2015 7:59 am

Het naarste aan truffels vind ik toch wel de bodyload en de misselijkheid die (mogelijk) daarbij komt.

Verder vind ik dat truffels toch wel redelijk sterke emoties teweeg kan brengen. Toen ik 7,5 gram nam voelde ik me soms al ongemakkelijk bij bepaalde dingen, waaronder bodyload en de natuur in het algemeen(Lastig uit te leggen). Reken er maar op dat er emoties vrij kunnen komen die je wellicht niet verwacht had.

Voor de eerste keer truffels zou ik het toch bij 7,5~10g houden. Dit is natuurlijk een advies, als jullie denken klaar te zijn voor een diepere trip dan kunnen jullie altijd meer nemen, een tripsitter is dan wel een must.
"gast, ik jaag [de dames] niet weg, ze gaan offline omdat ze niet kunnen tinychatten onderweg naar mij" -JongGeleerd
Avatar gebruiker
Trip-tamine
R24-R34-R44-S2-S16-S49
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 197
Geregistreerd: ma jun 02, 2014 3:28 pm

Re: Eerst keer Atlantis, hoeveel gram?

Berichtdoor Lager » za mei 02, 2015 8:17 pm

Ik had de eerste keer 15 gram Atlantis uit zo'n bakje genomen en ik denk dat als je nog nooit getript hebt dat dit misschien nét iets te heftig zal zijn.

Ik denk dat een dosering van 10 tot 12,5 gram best wel een goede dosering zal zijn voor een eerste keer.

Tot slot vond ik de smaak van truffels best wel vies. Wat ik toen had gedaan was een beetje truffels op zo'n tuc koekje gelegd en dat opgegeten. Klinkt gek. Maar ik proefde de vieze smaak niet meer. 8-)

Hopelijk heb je hier wat aan!

Enjoy! :)
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: Eerst keer Atlantis, hoeveel gram?

Berichtdoor JipVanJanneke » di mei 05, 2015 2:06 pm

Bedankt iedereen voor de tips!

We hebben uiteindelijk besloten om 15 gram te nemen omdat we toch wel zin hadden in een hardere trip. Dat is allemaal goed verlopen, op sommige momenten wel heftig maar als je dan even je gedachten verplaatst was dat zo weer weg.

We hebben het ingenomen met een bakje vla zodat je de smaak niet proeft.

Ik schrijf later misschien nog wel een tripreportje!
Avatar gebruiker
JipVanJanneke
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: do feb 19, 2015 10:46 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast

Royal Queen Seeds banner