Dat kauwen wist ik al en deed ik ook altijd, ben bij mijn eerste trip met atlantis ook ZEER mooi hard gegaan(veel hallucinaties), de 2de keer had ik eerder veel tintelingen en een euforisch gevoel, was ook echt heerlijk, ik denk dat ik zal moeten vragen of hij zelf ook een portie koopt :/ leek me simpeler als de hollandia gewoon te verdelen viel natuurlijk
ik hoop alleszins dat het leuk wordt
nog even over dat lachgas, hoe is dat dan en wat gebeurt er dan ? ik heb wel al ervaring met lachgas apart zonder iets erbij te nemen, werd ik gwn 2-3 minuten licht in mn hoofd van en had enorm veel zin om te bewegen nzo en werd ook gedurende 2 minuten even heel vaag
hoe zit dat in combi met truffels/paddo's ?
En over dat wiet.. dat lijkt me niet bepaald een goed idee, ik ben namelijk echt ZEER gevoelig voor wiet (wanneer iedreen nog helemaal helder is kan ik echt al SUPERhard gaan enzo van een heel lage dosis..) en ik word ook altijd lichtjes misselijk van wiet en zwaar in men lichaam, mijn ervaringen zien er altijd zo uit:
1) happy/lachkick
2) stoned
3) vreetkick
4) misselijk en duizelig in men bed liggen en dat redelijk lang..
bij truffels word ik ook wel zwaar in men lichaam en hallucineer ik enzo en wil ook gewoon ergens rustig zitten/liggen maar niet zo van dat gevoel dat je net uit een of andere supersnel rondjesdraaiende kermis attractie komt wat ik bij wiet wel heb en heb zowat het voorgevoel dat deze combi dan gaat eindigen in de wc en achteraf een bad-trip aangezien kotsen niet zo leuk is... :/
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.