bluechecks schreef:Hallo mede-junks of drugsonderzoekers,
Ik ga over een week voor de eerste keer een tripmiddel gebruiken. In dit geval salvia. Ik heb al wat ervaringen met wiet, maar verder niet echt iets.
Nu ben ik wel benieuwd of ik 5x of 10x extract zal nemen. Ik ben iemand die heel avontuurlijk is, en niet heel bang voor een heftige trip, als het maar niet buitengewoon heftig wordt.
Ook ben ik benieuwd in welke dosis ik het moet nemen. Bij de smartshop waar ik het ga halen verkopen ze extracten in porties van 0,5g . Dus moet ik iets van 0,1g nemen of meer of minder?
Ik ben benieuwd naar de antwoorden
bluechecks schreef:Hallo mede-junks of drugsonderzoekers
Fool schreef:Ik vond de ervaring beangstigend, maar mede daardoor juist geweldig.
bluechecks schreef:Fool schreef:Ik vond de ervaring beangstigend, maar mede daardoor juist geweldig.
Ah, weet je toevallig ook hoeveel je had genomen de eerste keer?
Fool schreef:bluechecks schreef:Fool schreef:Ik vond de ervaring beangstigend, maar mede daardoor juist geweldig.
Ah, weet je toevallig ook hoeveel je had genomen de eerste keer?
~200 milligram 15x gerookt.
De dosering is wel erg persoonlijksgevoelig!
bluechecks schreef:Hallo mede-junks of drugsonderzoekers,
Ik ga over een week voor de eerste keer een tripmiddel gebruiken. In dit geval salvia. Ik heb al wat ervaringen met wiet, maar verder niet echt iets.
Nu ben ik wel benieuwd of ik 5x of 10x extract zal nemen. Ik ben iemand die heel avontuurlijk is, en niet heel bang voor een heftige trip, als het maar niet buitengewoon heftig wordt.
Ook ben ik benieuwd in welke dosis ik het moet nemen. Bij de smartshop waar ik het ga halen verkopen ze extracten in porties van 0,5g . Dus moet ik iets van 0,1g nemen of meer of minder?
Ik ben benieuwd naar de antwoorden
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
JongGeleerd schreef:Het werkt echt stukken minder dan, acute tolerantie. Je moet in 1 keer de dosis goed hebben
Naturelover schreef:Als je besluit om salvia te doen, zou ik je er op willen attenderen dat het elke keer dat je het na elkaar rookt, het een sterker effect geeft.
JongGeleerd schreef:Wtf, werkte bij mij niet meer toen ik later meer pakte de eerste keer.
@Einstein had hier ook eens iets over gezegd
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten