Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Druks schreef:Wees een vent en vertel het je vriendin.
XPerimental schreef:Nog een alternatief wat geen drugs bevat?
Druks schreef:Wees een vent en vertel het je vriendin.
XPerimental schreef:Hetzelfde als bij MDMA dus.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Einstein schreef:Bij mij niet. Ik ben na het ergste tripwerk vaak nog lang in de interzone tussen wel trippen en niet trippen, waarbij mijn pupillen zich overeenkomstig gedragen
XPerimental schreef:Die maat van mij die mee doet neemt de glowsticks mee, maar wil ongeveer een uur van tevoren eten. Nu heb ik gehoord dat òf het langer duurt voordat de truffels gaan werken, òf de werking minder is.
Kan iemand mij uitleggen welke van deze 2 feit of fabel is?
Druks schreef:Aventus schreef:Op een lege maag is natuurlijk het beste , maar zorg in ieder geval dat je die dag zo min mogelijk suiker binnenkrijgt. Suiker is bij truffels namelijk wel een tripkiller.
En dit is onzin.
Aventus schreef:Druks schreef:Aventus schreef:Op een lege maag is natuurlijk het beste , maar zorg in ieder geval dat je die dag zo min mogelijk suiker binnenkrijgt. Suiker is bij truffels namelijk wel een tripkiller.
En dit is onzin.
Misschien voor iedereen verschillend dan. Maar misschien voor iedereen anders inderdaad.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Okay, hier lees ik dus precies een recept voor een gigantische bad trip!
Strakke tijdsplanning + naar je vriendin toe gaan achteraf die het niet mag weten en dus zien = zeer nare gedachten loops tijdens de trip en 4 uur lang kapot liggen gaan in je eigen gedachten loops.
Veel plezier!
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten