NaturalOnly schreef:Ik heb al een post gezet op het topic "voor de eerste keer truffels/paddo's", maar hier is voor het laatst in 2016 geantwoord, dus ik dacht: "ik heb misschien meer kans op antwoorden in een nieuw topic." So here goes:
Dag iedereen!
Ik ben van plan om na de examens voor de eerste keer paddo's/truffels te proberen (weet het verschil niet echt, maar ik denk niet dat het veel uitmaakt, ik ga nemen wat ik vind).
We zijn met 4 jongens, allemaal nooit gedaan, en een 5de, die het niet gaat doen.
Ik heb nog een paar vragen over de voorbereiding en de trip zelf:
- Hoelang duurt een gemiddelde trip?
- Hoeveel moet je ongeveer nemen voor de eerste keer? (Ik heb aan mijn "dealer" gevraagd om een soort te nemen die aan te raden is voor beginners)
- Wat is er best op voorhand aanwezig? (eten, drinken, films, muziek, etc.)
- Is alcohol een goed idee?
- We blowen allevijf regelmatig/vaak, is dat een goed idee?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Hey!
Ik zou proberen om truffels te verkrijgen om mee te beginnen. Paddo's zijn toch wat heftiger waar je echt van kunt hallucineren, misschien ook heel leuk maar ik zou er niet mee beginnen. Ik heb veel ervaring met verschillende soorten drugs, maar ik heb er ook voor gekozen om te beginnen met truffels, en ik vond dit achteraf ook vrij heftig.
Ik zal even ingaan op je antwoorden als ik kijk naar mijn truffel ervaring:
- De trip duurt ongeveer 4 à 5 uur (wij hadden rond de 10 gram genomen, dit waren de Mexicana truffels, dit zijn de op één na lichtste dus zeker goed om mee te beginnen)
- Tussen de 10-12 gram (wanneer je een lichte soort truffels hebt)
- Eet goed van te voren maar eet voor je de truffels neemt ongeveer 2 uur van te voren NIET meer! Voor de rest inderdaad muziek, dekens etc. Zet geen film op, maar ga lekker de omgeving verkennen, dit is veel vetter! Wat wel heel leuk is, is muziek opzetten met een spacende achtergrond, heel leuk om naar te kijken.
- Nee neem alsjeblieft geen alcohol, iedereen reageert anders op de truffels. Ik ben vrij veel gewend maar ik heb me de hele trip toch ongemakkelijk misselijk gevoeld. Wees dus verstandig en neem geen alcohol, je weet namelijk niet wat voor effect de truffels op jou gaan hebben. Blow daarom ook niet voor de zekerheid. Geloof me, als je goede truffels hebt dan is dit effect echt genoeg en dan zou het jammer zijn als je andere middelen gaat gebruiken. Hiermee kun je wel misschien experimenteren als je het vaker zou gaan gebruiken
al zou ik het niet doen.
Tip: gebruik het thuis. Zoals ik al zei, iedereen kan zich anders gaan voelen. Jullie zullen allemaal je eigen trip gaan beleven en voor sommigen kan een andere omgeving misschien beangstigend zijn (je kan heel erg diep gaan nadenken over bepaalde dingen, en wanneer je in een onbekende setting bent kan dit negatief uitpakken). Wanneer je thuis bent kun je natuurlijk nog gezamenlijk besluiten om te gaan lopen buiten of naar het park te gaan
Ik weet niet hoe ver je van de Nederlandse grens afwoont, maar je kan eventueel altijd nog naar Nederland rijden om bij de Smarthop truffels te kopen, deze mensen kunnen jou ook gewoon advies geven.
Have fun!