1.Hoe voel je het effect precies? Is het meer als alcohol (niet beseffen wat je zegt) of meer als wiet (chill gevoel, geen spontane bewegingen waarvan je denkt: huh, doe ik dat?), of is het geen van beide en iets totaal anders?
2.Ik hoop hallicunaties te krijgen en daarbij zijn wat filosofische ideeën mooi meegenomen, maar hallicunaties lijken me nog wel het vetst, (quasi-)filosofisch zijn kan ik in mijn vrije tijd ook wel doen
3.Zijn truffels in dat gevoel geen goede keuze? (Mijn onderzoek op het wereldwijde web heeft meer vragen dan antwoorden opgeleverd. Volgens site A zijn truffels hallucinerend, volgens site B filosofisch
4.Voel je je misselijk op bepaalde momenten of niet?
5.Welke voorbereidingen horen er getroffen te worden? (Eten, slapen etc.
....en daarna te filosoferen/hallicuneren/bad te gaan
EmperorDodo schreef:Het hoeft niet 6 uur lang natuurlijk, maar voor een tijdje lijkt het me wel moeeelijk vet. Zit ik dan bij de verkeerde drug, of niet?
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
EmperorDodo schreef:Gister heb ik het gedaan, en het was geweldig Maar ja, zoals jullie zelf waarschijnlijk wel zullen weten, was de trip (iig voor mij) te perfect om te beschrijven. Niet veel gehallucineerd, maar dat hoefde ook niet, de hele space, en het gevoel was al genoeg. Ook ben ik op geen enkele moment misselijk geweest, en heb ik geen enkel nadeel ondervonden.
EmperorDodo schreef:ik de effecten heel anders verwacht had, maar het overtrof mijn verwachtingen.
SjaakT schreef:Ik heb dat dus niet he, CEV's. Niet op truffels en niet op paddo's.
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
lolnoob schreef:Hoe je het effect precies voelt kun je niet beschrijven. Het is hetzelfde als iemand vertellen wat zwemmen is terwijl hij niet weet wat vloeistof is.
Pascal schreef:Is Vinz nou een stuk stront of een ruziestoker?
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten