ik ben van plan nog deze vakantie voor het eerst in mijn leven truffels te gaan eten. Maar ja, zoals gezegd is het mijn eerste keer, en heb ik dus nog een paar onbeantwoorde vraagjes die om een antwoord vragen
Ik zal eerst wel wat achtergrond info geven, en dan de vragen stellen (dus voor hen die geen behoefte hebben aan een wall of text, scroll gerust naar beneden

Achtergronden;
Ik nuttig nu al een tijdje cannabis (verschilt van 3-7 dagen per week). Zonder een combinatie met alcohol nog nooit echt bad gegaan (tuurlijk wel zwaar versufd soms, maar dat kwam meer door een overdosis dan een slechte psychische gesteldheid). Ook na spacecake nooit bad gegaan(die ik overigens best wel voelde, elke keer weer. )Verder heb ik nooit meer dan een kwart sigaret achter elkaar gerookt, en drink ik zoals elke rebelse puber in het weekend alcohol.
Psychische gesteldheid;
Ik heb vrienden, familie, en ik volg een opleiding. Ik heb niks te klagen
Het plan;
Naar een tuinhuisje van iemand gaan, en daar met mensen die ik goed vertrouw, de truffels om een uur of 5 innemen, en daar een uur of 7 à 8 te blijven (dus ik heb geen verplichtingen ofzo , muziekje op te zetten), en daarna te filosoferen/hallicuneren/bad te gaan
Vragenlijst;
Hoe voel je het effect precies? Is het meer als alcohol (niet beseffen wat je zegt) of meer als wiet (chill gevoel, geen spontane bewegingen waarvan je denkt: huh, doe ik dat?), of is het geen van beide en iets totaal anders?
Ik hoop hallicunaties te krijgen en daarbij zijn wat filosofische ideeën mooi meegenomen, maar hallicunaties lijken me nog wel het vetst, (quasi-)filosofisch zijn kan ik in mijn vrije tijd ook wel doen Zijn truffels in dat gevoel geen goede keuze? (Mijn onderzoek op het wereldwijde web heeft meer vragen dan antwoorden opgeleverd. Volgens site A zijn truffels hallucinerend, volgens site B filosofisch
Voel je je misselijk op bepaalde momenten of niet?
Welke voorbereidingen horen er getroffen te worden? (Eten, slapen etc.)
Alvast bedankt, ~mij

(Excuses voor eht feit dat er al soortgelijke topics waren, maar ik had nog wat specifieke vragen die beantwoord moesten worden