Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:Het beste is om je gewenste dosis in een keer te pakken.
Het is heel relaxt om op bed te liggen, maar niet de hele trip.
Ik vind het zelf altijd tof om naar buiten te gaan.
Lavalampen en glowsticks zijn echt een aanrader!
Mag ik vragen wat voor truffels je hebt en hoe veel gram?
prototype schreef:7g hollandia ga je zeker voelen, alleen niet heel erg heftig. Misschien wel een mooie dosis om het effect een beetje te leren kennen.
Mocht je zin hebben in een iets diepere trip dan kun je ook beginnen met 10g.
prototype schreef:Ik zelf slaap erg slecht na truffels.
Meestal kijk ik dan gewoon tv tot ik écht moe word.
Daarna slaap ik meestal wel.
Je krijgt trouwens geen echte hallucinaties, je gaat kleuren zien en de kamer begint te golven en te ademen. Maar dus geen kaboutertjes of draken
Einstein schreef:10 gram is wel een mooie dosis ja, meestal niet te heftig, maar wel diep genoeg om de echte trip te ervaren. Als je voorzichtiger wilt zijn kan 7 gram ook goed.
Bijpakken heeft meestal niet zo heel veel zin, dus houd het bij voorkeur bij je begindosis
5 uur nadat de trip echt is uitgewerkt zul je zeker kunnen slapen. 5 uur na inslag mogelijk nog niet, zelfs al lijkt de trip goeddeels afgelopen.
prototype schreef:Closed eye visuals.
Heel mooi en heel chaotisch.
Druks schreef:Closed eye visuals zijn de beste visuals!
Druks schreef:Magicc9 schreef:Druks schreef:Closed eye visuals zijn de beste visuals!
Dus gewoon lekker met je ogen dicht in bed liggen of ergensss. Word je dan niet duizelig dat je moet overgeven of iets?
Ja precies! Helemaal met fijne muziek kan je heerlijk weg zweven. Ik ben er nog nooit duizelig of misselijk van geworden. Maar mocht je dat toch worden dan is het een kwestie van je ogen openen .
Druks schreef:Ik ga altijd heerlijk op de muziek van Ott.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten