FlashKip schreef:Mijn eerste vraag is of het nou klopt dat suiker de trip verminderd, dus voel je je kut of ga je te hard en je neemt wat suiker dat het minder wordt. Klopt dit? Dus handig om wat druivensuiker mee te nemen?
FlashKip schreef:Een groot maisveld? Is dat handig?
FlashKip schreef:Mijn derde en laatste vraag: Wat is jullie muziek voorkeur tijdens de trip?
PoisonDrink schreef:Haha bij mijn eerste truffeltrip waren we enkele uren in het midden van een groot maïsveld. Dat was toen wel erg fijn.
mysti schreef:zoals kotaku zegt, binnen heb je alles binnen handbereik, lijkt me allemaal ook wat veiliger voor een eerste keer.
FlashKip schreef:Dan nog een laatste vraag: morgen is dan eindelijk de dag dat het mag! haha alleen is er eerst een bbq en ik heb gelezen dat je 4 uur van te voren niks mag eten? Is het dus erg dat ik bv. 2 hamburgers eet?
FlashKip schreef:Misselijkheid :O Kan je misselijk worden van truffels dan? Naja het kutte is die bbq was een soort van verassing voor mij haha alleen komt het nu een beetje slecht uit. Dus kan niet al na wat aardappels zeggen dat ik genoeg heb. naja flikker wel wat over de schutting. Als het leuk was schrijf ik nog wel een triprepportje
kotaku schreef:De smaak valt opzich wel mee vond ik zelf.
PoisonDrink schreef:kotaku schreef:De smaak valt opzich wel mee vond ik zelf.
De smaak is duidelijk iets subjectiefs dus. Mijn tripmaatje in der tijd heeft zelf moeten overgeven na de eerste hap truffels. En dat was een chinees, die eten normaal gezien álles.
FlashKip schreef:net de truffels gehaald en op de bbq 1 stokje vlees en een burgertje gegeten. Is trouwens alweer een uur geleden dus om 22:00 kan ik vast wel beginnen. Ga er trouwens thee van zetten...lijkt me toch lekkerder:) Hoelang duurt het trouwens voordat het inslaat? Het is ongeveer 15min lopen naar het meertje. Als het eerder inslaat gaan we waarschijnlijk niet eens aankomen haha
RobTrip schreef:Komt goed. Have fun.
Laatste keer dat ik truffels nam merkte ik het trouwens bijna meteen nadat ik ze ophad. Ik had dan ook 30 minuten ofzo gedaan over het opeten. Heel erg goed gekauwd
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten